Obavijest



Da ne bi bilo zabune ja više ne pišem ovaj blog nego nastavljam na blogu ispod...smijeh
Ovaj ću ostaviti kao stari Hogwartski dnevnik...ako sam nekog trebala ubaciti ubacit ću na novom blogu...


NOVI BLOG-nastavak priče poslije školovanja u Hogwartsu

19.11.2006. u 16:17 | 5 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?

Opis bloga


Pišem ovaj dnevnik u slučaju ako se jednom proslavim kao osoba koja najbolje uzgaja zmajeve u Europi,ali i Svijetu... Kao i ostala magična bića...

Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


Agatha
Jennifer
Keera
Alma
Irma Bell
Oliver Wood
Allison
Dante
Angelfeather
Jasmine Smith
Drusilla
Lea
Lady Ofigeniya
Isabell Black
Daphni
Lana

Slike i opisi

Image Hosted by ImageShack.us
Ja-Keira Riddle
Na 7. sam godini,Slytherinka.Odrasla sam u sirotištu.Najbolja frendica mi je Agatha.Hodam sa Seamusom.Imam brata Toma(nažalost),i nekada sam imala zmiju Nagini i mačkicu Lily,Nagini je sad kod Toma,a Lily kod Jacka (kako su i same htjele)...Najbolji predmeti su mi Skrb i Travarstvo.Prefektica sam i "časno" obavljam svoje dužnosti...
Prije mi je želja bila da imam zmaja, a sad se više ne moram nadati jer ga imam. To je mali slatki Puff kojeg sam dobila na dar...
I još jedna "mala" sitnica imam jednorožicu koja se zove Moonlight...

Image Hosted by ImageShack.us
Agatha Smith
Moja najbolja frendica...Čudna biljka(nemam pojma kaj vidi u mom burazu)
Sa mnom je na godini,najbolji predmeti su joj Čarobni napitci i Preobrazba...
I to bi bilo sve...A,ima i bogate roditelje...

Image Hosted by ImageShack.us
Seamus Glandrick
Na 7.godini,Ravenclaw.
Moj presladak dečko....
U Ravenclawima je zato što klobuk nije znao gdje da ga smjesti, pa ga je smjestio tamo zato što ih je manjedead...
Neki kažu da smo po ponašanju slični,ali ne vjerujem baš...
Najpopularniji je dečko na školi...

Image Hosted by ImageShack.us
Tom Marvolo Riddle
Moj polubrat koji je završio sedmu godinu. Dom mu je bio Slytherin i zanima ga obrana od mračnih sila te je zainteresiran za posao iz tog predmeta, ali su ga odbili jer je premlad (fala bogu)...
U zadnje vrijeme zahtjeva da ga se zove Voldemort... Saznala sam da je otvorio Odaju tajni, ali pod prisilom moram o tome šutjeti...

Image Hosted by ImageShack.us
Kiara Hamill
Seamusova sestrična,i ujedno moja najbolja frendica (uz Agathu,naravno).Gryffindorka je,7. godina.
Najdraži predmeti su joj Astronomija i Travarstvo.Živi s ujakom (najboljim čovjekom na svijetu) i ima vjevericu po imenu Vilka...

Image Hosted by ImageShack.us
John Glandrick
Seamusov stariji brat koji živi u Rumunjskoj gdje uzgaja zmajeve (san snova)...Ima 24 godine,završio je Hogwarts gdje je bio Gryffindor.

Image Hosted by ImageShack.us
Jack Cooper
Moj bivši dragi.Opsjednut je metlobojem.Boji se zmija.Voli moju mačkicu Lily.I Lily voli njega.Svi vole Lily...
Sada je završio sedmu godinu i vjerojatno će raditi u ministarstvu...

Image Hosted by ImageShack.us
Enya
Moja prijateljica kentaurica...
Živi u Zabranjenoj šumi i često je tamo posjećujem.Ponekad mi zna reći što piše u zvijezdama.Ovo je mjesto gdje se kentauri kupaju...

Image Hosted by ImageShack.us
Irma Bell
Slytherinka,6. godina,godinu je dana mlađa od mene.Ima neku čudnu strast prema bezjačkim studijama jer obožava bezjake.Igra kao udaračica u našoj metlobojskoj ekipi.Čudna je pa nema baš puno prijatelja,ali Agatha i ja se s njom dosta dobro slažemo...

Image Hosted by ImageShack.us
Alma Wood
Gryffindorka,6. godina,tek je nedavno proslavila svoj 15. rođendan. Ima podužu smeđu kosu koju često farba u plavu ili neku drugu i plavozelene oči (ovisi o raspoloženju). Tek je nedavno saznala istinu da je vještica i da je njezin brat blizanac Alan čarobnjak. Roditelji su joj hrkani.Super je cura i ponekad se družimo...Jako je zanimljiva,i polako otkriva čari magičnog svijeta...

Image Hosted by ImageShack.us
Diana Matthews
Peta godina, igra metloboj na mjestu tragačice, a ponekad napadačice. U Slytherinima je. Voli Obranu od mračnih sila, preobrazbu i skrb za magična stvorenja. Druželjubiva je i voli letjeti, te jahati jednoroge! Željela bi postati aurorica, ljetuje u Jazbini i htjela bi osnovati ergelu jednoroga svih vrsta.

Image Hosted by ImageShack.us
Jasmine Smith
Agathina sestrična...
Slytherinka, vještica mješane krvi.Omiljeni predmeti su joj Proricanje i Povijest magije. Patronus joj je u obliku lava, a bauk u obliku zmije koje se boji više od ičega. Jako je druželjubiva i obožava metloboj, premda nije baš talentirana za lovljenje zvrčke, ili zabijanja baluna kroz obruč.Ali snalazi se...

Image Hosted by ImageShack.us
Allison
Gryffindorka 7.godina...
Skupa idemo na neke predmete...Jedna od najboljih prijateljica i često se družimo.Neobična osoba i kao i ja voli zmajeve...
U zadnje vrijeme je ne viđam često jer je zauzeta oko spravljanja nekog napitka za plus bodove...

Image Hosted by ImageShack.us
Lana Davis
Na petoj je godini. Roditelji su joj čarobnjaci koji su bili u Slytherinima, pa joj stalno prigovaraju zato što je ona u Gryffindorima. Igra metloboj i u ekipi je zamjenska lovica. Nabolji predmet joj je Skrb za magična stvorenja, a ne voli Povijest magije. U budućnosti bi se voljela brinuti za zmije, pauke i fenikse.

Image Hosted by ImageShack.us
Ofigeniya Ellene McFlue
Gryffindor ,6. godina...
Nedavno sam se s njom službeno upoznala i saznala da je parsel-ust. Isto ko i moj brat...Rekla sam joj da bi se dobro slagala s mojom Nagini, ali ona se s time ne voli šaliti jer joj to predstavlja veliki teret...Jako je dobra iz proricanja i to joj je najdraži predmet...Ime je dobila po liku iz knjige Ifigenija, ali su roditelji malo promjenili da ne bude isto...


Živinice


Image Hosted by ImageShack.us
Moonlight
Ovo je moja jednorožica...
Naišla sam na nju u Zabranjenoj šumi i odmah se pripitomila...
Ne voli društvo drugih jednoroga, osim svoje sestre Dorothey...

Image Hosted by ImageShack.us
Puff
Dobila sam ga od Johna, Seamusovog brata...
Živi u rumunjskoj, još je mali, ali i sad postaje agresivan (barem prema Seamusu)...
Mješanac između rumunjskog dugoroga i švedskog kratkonosog...
U rimunjskoj je gdje se John brine o njemu...
Viđam ga preko praznika...

Image Hosted by ImageShack.us
Nagini
Nagini je bila moja zmija koju sam morala dati Tomu(također pod ucjenom). Bila mi je jako draga...

Image Hosted by ImageShack.us
Lily
Jackova mačka,koju sam nekad dijelila s njim,ali sam mu je dala jer je bila totalno opsjednuta s njim...


Image Hosted by ImageShack.us
Dorothey
Prekrasna jednorožica od Diane...
Ona i Moonlight su si sestre...

Image Hosted by ImageShack.us
Tony
Agathin zamorac...Može se smatrati pokojnim kad ga se Lily dočepa...Agatha je razvila opsesiju za njim...

Image Hosted by ImageShack.us
Liam
Agathin novopečeni mačić...

Image Hosted by ImageShack.us
Wind
Prekrasan paint konj...Poklonila mi ga je Agathina mama (koja je btw baš super) i rekla je da ga nitko ne smije osim mene jahati...smijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Lugano
Andaluzijski konj...Agatha ga ima od rođenja i jako si je bliska s njim...

Image Hosted by ImageShack.us
Moonlight i ja
Ovo smo nas dvije na ulazu u Zabranjenu šumu...



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Copyright©2006.Venomous Poison