Life, death and life again.

Image and video hosting by TinyPic



"To the centre of the city where all roads meet, waiting for you.."



credits
Design:murderscene
Help:xoxo
Jesenska tišina.
nedjelja, 09.09.2012.
Odjeknuo je šum korakom zdrobljenog lista. Povukao se kvartom i sve je utihnulo. Krenula sam organizacijom do uspjeha. Planiranje je važno, kažu, ali planirati neću. Određen je minimalac stvari za neki kratki period, ali ništa veliko. Da se ne razočaram kada se plan izjalovi. A uvijek se izjalovi.
Izgledam li ja kao osoba za rastanke? I don't think so. Kako ću preživjeti ovaj? Bože pomozi, nemam pojma. Ne volim to. Znam da će sve biti okej, vidjet ćemo se uskoro. Jedno je znati i shvaćati, a drugo htjeti i prihvatiti. Ma čekat ću te i cijelih 5 godina, bez zraka, ako treba. Znaš da hoću, neće biti problem. Whatever makes you happy, whatever you want. :)
Jesen se primiče, polako će se sve uvući u rutinu kišnih dana. Uvijek sam voljela kišu, sve one mekane stvari dok bi vani bilo hladno. Osjećaj vjetra u kosi, bar na trenutak kad bih zažmirila, donio bi osjećaj da stojim na visokoj planini okružena oblacima i grlim cijeli svijet svojim osmijehom.
Ponekad zamišljam kako stojimo zajedno, tvoje ruke oko moga struka i sreća na našim licima. Na nekom mjestu gdje bi mogli biti sami, po cijele dane, negdje gdje će sve biti prekrasno, gdje se neću morati žuriti na autobus kada je ono što najmanje želim - otići, a moram. Želim ležati pored tebe cijelu noć, slušati tvoje disanje, osjećati tvoju prisutnost. Svaki put poželim, daj, samo još malo, reci mi da ne moram otići. Svaki put kad sam s tobom, osjećam odstupanja od prosjeka, osjećam se zadovoljno, kao onda kada pustim dugi izdah i utonem u jastuke poslije zadovoljavajućeg dana. Donosiš ono što mi je uvijek trebalo, volim misliti na tebe, volim kada si tu, volim sve vezano za tebe. Nikada mi emocije neće biti problem, očito.
Zaluđenost osjećajem koji me vodi, iz dana u dan sve više postaje nešto moje. Nešto što ne želim da ikada nestane, jer.. Lijepo je. :)


| 20:17 | Komentari (5) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.