MOA LJUBAF PAJKI KOD MENE :)

atenšn,atenšn!
eh,danas je dan kad mi amore pajki kod mene.

predobro nam je. maloprie doshle doma --> bile vani,uzifale...
osim shta je mozda malo bed jer mi je strgala baldahin,al ko da je bitno. beeeeelj. xD

ugl. sad da pojasnim : moa ljubaf --> martina.
pre,pre,pre,preeeevishe ju volim.
i isto tolko kolko ju volim,tolko mi i znachi.
znam da teme tipa ovoga opchenito ne zanimaju shiru javnost...al kao sto vech rekoh - fak of ako ti se ne chita :P

znam da svaki put kad sam krai nje da chu se dobro nasmijat,da cu se zabavit i da cu moch rech sve shta me muchi,a da uz to dobiem zagrljal,savjet il cist nesh potrebno bez ikakvih glupih pogleda il necheg....
i stvarno mi puno,puno znachis.!
eh,sad je zavrsen emocionalan dio posta :P

idem ju radje mlatit jastucima.
il idemo po valjda 10. put pogledat "pjevajte neshto ljubavno" :)

skola-trenutno je nema,al zasad ide ok....s obzirom na to da prakticki nish ne uchimo , ocjene su divne xD

ljubaf-hmmmm. ljubafi,volim te ;) najvishe.

oglas : trazi se decko - ne bas pretjerano visok,broj zubiu,ruku,nogu,kolicina kose i sve to nie bitno xD --> za martinu.
weeee
ko je zainteresiran nek se javi u komentarima ( makar chist sumnjam da jos neko chita ovaj blog :P ) !

i sad na kraju pozdrafi...pa oni su upucheni : marcu,martini,shimetu,mladenu,ivanu,vanessi,grgi,leonu,kikiu,igoru,malom,barbari,barbari 2 i....svim mojim ostalim ljubavima a nisu spomenuti... x)

ostali : pozdraf i velika zarazena cmoka!
:)





27.03.2008. u 00:21 | Broj komentara 4 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

nest o meni....

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

hmmm...pa krenimo....

moje (ne)divno ime : Sara
rodena sam jednog lijepog suncanog dana punog oblaka, tj . 21.05...
bracno stanje :razvedena...lol,mozda bi se prvo trebala i udat... =)
al uglavnom..zauzeta =)
vegeterijanka..hehe
i uvijek spremna za zahebanciju =)))


volim:svoj mob,fotic,bubnjeve,plesati,glupirat se, zabavljat,biti neovisna,komunikativne ljude,pjesak,krv,zivotinje obozavam,slikice,crnu i ljubicastu boju,svoje frendove,motore [oboozavam],iskrenost,unikatnost,starke,kad netko ima svoj stil,glazbu......i jos puunooo toga =)

ne volim : ne ravnopravnost,ponizavanja i podcjenjivanje drugih,laz,meso,traceve,zmije i pauke,preuvelicavanje itd. =))
Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Vanessa--> ja sam njezina sado-mazo seka...voljam ju puuuuuuuuuno !!!

Wish - jako drag decko...jednostavno obozavam njegov blog.....

Marek - ne pise cesto...al ima prilicno dobar blog..visit

Nikola - predobar decko....ne znam sta drugo rec....

Dinča - joj...s njom se najbolje covjek moze zajebavat...ili ne ? xD

Stella - ovak ju jos ne znam...al mi ima super blog....

Denis-decko je full simpa...i pomaze mi pod satom...sve u svemu-aj lajk him [ i ima dobarrrrrr blog =P ]

Cady-eh...looda cura..nema sta.. blabla

Mladen - full domoljuban blog... hrvatska

Silikonske cure - umm...neam neki opis..al blog je supach =)

Nina - a super curka :P

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

sljikice :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
-----> obozavam fotkat :)


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@