tralalalalalalalalalala x)

aaahoi..
da,da..odlucila sam napisat post..al to samo zato jer mi je dosadno u ziwotu..
i daa..pogodak..bolesssnnna sam..
ajd..mogu chak i rech da mi fali shkola.. (omg..ovo nisam ja napisala! headbang )
ono...svi frendovi..al najvishe moa martinika (moja mišica) cry
i onaj zvuk škicometra (ne znaju svi o cemu se radi xP )...
i i i .... mah..i tucnjava po hodnicima..
i...
i to bi bilo dosta..shvatili ste kaj zelim rech.
sad sam dobila spiljsku vrstu komplimenta da loshe utjecem na ljude jer ih cinim perverznima.
al , pa...sami su si krivi. s kim si , takav si.
eh..eto vam xD

i da..opet imam nove slike na ms-u..
pa kao sto vec rekoh...ko me ima addanu nek komma slobodno sretan
da,da..ovaj post je uglavnom zivi shit..al bar sam ga napisala.
ono...potrudila sam se xP
mislim da sam dosta napisala..
mozda cak u box stavim i sliku xD
makar nie dobra idea..nechu vishe imat posjetioce bloga no
a to nechemo :)
hehe..
pa...prijedimo na pozdrafe :
pozdrafljam : svoju mišiku martinu kiss,kiki-a,mladena,wisha, ivana,mateu,luciju,svoju seku Vanessu kiss, smrgl-a koji ce ostat bez svog miska xD, denisa,sanjeka,mely,hopsy-a,kiku,ninu,laru,leonu
i sve ostale koji jednako zasluzuju pozdraf a nisu navedeni.... fino

najveci pozdraf Marcu...i jedan ogrooomni zhvalj... kiss kiss

ajd...veliki pozdraf
i ogromna pusa zarazena nepoznatim bakterijama koje izazivaju cudne reakcije..cmok,cmok,cmok ! kiss
pa-pa
mah mah

09.11.2007. u 21:19 | Broj komentara 25 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

nest o meni....

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

hmmm...pa krenimo....

moje (ne)divno ime : Sara
rodena sam jednog lijepog suncanog dana punog oblaka, tj . 21.05...
bracno stanje :razvedena...lol,mozda bi se prvo trebala i udat... =)
al uglavnom..zauzeta =)
vegeterijanka..hehe
i uvijek spremna za zahebanciju =)))


volim:svoj mob,fotic,bubnjeve,plesati,glupirat se, zabavljat,biti neovisna,komunikativne ljude,pjesak,krv,zivotinje obozavam,slikice,crnu i ljubicastu boju,svoje frendove,motore [oboozavam],iskrenost,unikatnost,starke,kad netko ima svoj stil,glazbu......i jos puunooo toga =)

ne volim : ne ravnopravnost,ponizavanja i podcjenjivanje drugih,laz,meso,traceve,zmije i pauke,preuvelicavanje itd. =))
Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Vanessa--> ja sam njezina sado-mazo seka...voljam ju puuuuuuuuuno !!!

Wish - jako drag decko...jednostavno obozavam njegov blog.....

Marek - ne pise cesto...al ima prilicno dobar blog..visit

Nikola - predobar decko....ne znam sta drugo rec....

Dinča - joj...s njom se najbolje covjek moze zajebavat...ili ne ? xD

Stella - ovak ju jos ne znam...al mi ima super blog....

Denis-decko je full simpa...i pomaze mi pod satom...sve u svemu-aj lajk him [ i ima dobarrrrrr blog =P ]

Cady-eh...looda cura..nema sta.. blabla

Mladen - full domoljuban blog... hrvatska

Silikonske cure - umm...neam neki opis..al blog je supach =)

Nina - a super curka :P

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

sljikice :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
-----> obozavam fotkat :)


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@