ah ta amerika...

03.02.2005., četvrtak

jedna je mama.....

zrrrrn.....zrrrrrn.....zrrrrrrrrn.....what....sta...gdje......ah zvoni telefon,protrljam ocice,pogledam na sat....3:15,ma sta je ovo?
ko me to budi u cik zore....podigao sam slusalicu i cujem dobro poznati glas moje stare....siiine moj kako si mi,evo bas sam gledala vijesti i kazu da je u new yorku pao snijeg.....ali mama.....jeli ti hladno sine moj ?...oces da ti posaljem par deka i onu staru grijalicu,da ti skuham juhu od piletine....ali mama u new yorku je....prokleta amerika i ko te tamo poslao,govorila sam ti,bolje bi bilo da si isao u rumunjsku bugarsku,ili na kosovo,makar bi bili blize a osim toga tamo ne pada snijeg...ali mama....sine moj jadni,sigurno si vec zaradio gripu upalu pluca,cirozu jetre hepatitis b,znam ja od hladnoca je vrag,a kad smo vec kod vraga kako je ona tvoja ? (misli na kobru ) pa dobr.....e tako sine moj,ne izlazi nigdje,dok ja ne posaljem poplon,tople carape,a moram pitati mozda bi ovi uzeli u avion onaj radijator,moram pitati ,jer zadnji put kad sam ti htjela poslati metar ispiljenih drva ovi na areodromu su mi radili problema...i kako si mi sine moj u tudjini...??? pa ja sam.....reci ti svojoj mami dali ti je hladno....jer biti nekome hladno to nije sramota...dali upotrebljavas ona 2 termofora sta sam ti poslala po teti danici...ali mama ja...a i onda teta danica mi ide na zivce,znas i sam prosli put kad je isla u new york htjela sam poslati po njoj onaj stari stednjak i frizider sta je normalno,pa zaboga moras negdje drzati salamu jaja i cesnjak,i moras si spremiti nesto toplo jer ja znam da ona tvoja ne voli kuhati....prati paglati,spremati,dobro sine mama sad mora ici u kupovinu,cula sam da su motorne pile na rasprodaji,pa sam mislila mogla bih ti poslati pa ako ti ona tvoja dosadi...mislim....dobro sine cuvaj se i pozdravi onu svoju.....ok bok mama,mislio sam...klik.....daj molim te smanji to grijanje,znas da to isusuje zrak....cuo sam glas kobre iz sobe.....izasao sam na snijeg u gacicama i bos....debeli susjed david samo me je sumljivo promatrao...pa i nije tako hladno kao sto kaze moja mama....

<< Arhiva >>