ah ta amerika...

02.02.2005., srijeda

KAKO UPLOADATI SLICICE.....

SMRC...SMRC...nista od toga....eto vratio sam se sa foruma,procitao sve topice o uploadanju slicica...i naravno nis nisam skuzio,sve neka pametna rulja...pitanja su uglavnom...kako mogu uplodati sliku... a odgovori su vrlo jednostavni......cuj ides naurl...tamo stavis link na fdr23,i onda smanjis rezoluciju ali pazi da to ucinis sa dr546 korijen iz 3,pomnozis to sa 2,viticastta zagrada,choh3,kemiska reakcija,i onda sve to prebacis na blog,ali pazi da ti je blog u gh76 formi,jer ako nije moras uploadati html,ali pazi da nije veci od 345 kilopaskala....fhm...nije mi bas bilo jasno pa nazovem kompica,on je lik koji zna sve,on zna naprtaviti raketu,tokarski stroj i zna koji je znak za kisik,i koliko kina ima srednjih skola,cuj covjek zna sve.nazovem ga....zrrrrn....zrrrrrn...aloo...ej profa ja sam...cuj kako se uploadaju slicice na blog??...a cuuuj to ti je jednostavno ides na fse543 20 giga,pa onda....klik...alo...alo....poklopio sam kenjcu slusalicu,ma sere da sve zna,bas me zanima dali kina ima 376 srednjih skola kao sta kaze.onda sam nazvao frenda abdula salami,inace on je iz madrasa indija,strasan decko....zrrrrn....zrrrrn....abdula,ej kompic kako si...nego slusaj ako se uploadaju slicice na blog.....ma pusti me stari nisam dobro,neko je zgazio kravu u mojem zavicaju,punica mi ima tifus,a i vidjen je osama bin laden da prodaje suvernire i burek na pijaci u bombayu,pa di taj svijet ide..?rekao sam mu da se zurim,da se moram ici brijati,i da moram zeni ici kupiti uloske i da moram popraviti krov koji pusta vec mjesecima.... zurim bok....ma vraga,sve sam izmislio,osim da zeni moram ici kupiti uloske,mislim ok,moram se i obrijati....a i taj krov me jebe vec mjesecima...onda sam nazvao juru,on je fetivi splican,i on je vec 20 god.tu, a prica kako da je dosao prije 20 minuta.zrrrrr...zrrrrr....e mestre kako si mi a ???? jel znas kako se uploadaju slicice na blog....e nes virovat sta se dogodilo...ja sam isa ono ka...znas ono...ja sam ka...a ona ka ono...znas ono spoooorka...i kazem ja eeee mala...ka ono jesi za krokant...a ono ka ona meni.....klik....ma daaaaj odjebi mi,sad bi on cijeli dan o krokantima....a ja samo ocu slicicu uploadati........a izgleda moj blog ce biti bez slicica,ali nema veze sutra cu nazvati mitkea iz bitole,on ce to sigurno znati....

<< Arhiva >>