Gnjev u očima i gro dlaka...

ponedjeljak, 19.09.2005.

•IMAMO SISE I SUPERIŠKA NAM JE!•

Sam da kažem u uvodu da bu ovaj post možda (sigurno) djeloval seksistički al' boli me kita!

Sam još jednom da čujem neku žensku personu da veli da one nisu povlaštene zbog toga kaj imaju ženske atribute, da to ne igra nikakvu ulogu dok moraju nešt dobiti od suprotnog spola – kurac ne igra! Igra kak v jebenom slavonskom kolu! Dovoljno je da si po definiciji žensko.
Uzmite sljedeću situaciju: studentica mora prijaviti uvjetni ispit «5 do 12» jer u suprotnom pada godinu i frend joj odlazi prijaviti isti na studomat zadnji dan u 23:00, daklem ima još cirka sat vremena da to obavi jer posle ponoći taj ispit više nije moguće prijaviti što uvjetuje njen pad godine. I dođe on tak do faksa gdje se u predsoblju nalazi jen čelavi hilbili zaštitar kojeg uljudno pita dal ga može pustiti u to predsoblje gdje se nalaze studomati jer je situacija u kurcu, a zaštitar njemu odgovara da ovo nije glavni kolodvor, da je već kasno i ostala sranja koja već idu uz standardno držanje prodike. Frendovo preklinjanje se nastavlja, samo kaj nije na koljenima, a kreten mrtav hladan komentira » Dođite sutra, kaj niste mislili na vrijeme», okreće se i odlazi u unutrašnjost zgrade. ???? Frend ne odustaje, čeka pred ulazom. Za 20 minuta debil se vraća i nakon ponovnog frendovog moljakanja komentira da bu zval policiju ak se ne makne sa premisa fakulteta.
Sad ide zanimljiv dio.
15min kasnije, protagonistica dolazi s drugog kraja grada (na sreću još uvijek prije ponoći). Dolazi do istog čuvara, te nakon 10sekundi ulazi u predsoblje i prijavljuje ispit…… … … … .

Da se krivo ne razmemo, ja bi napravil sve kaj je u mojoj moći da pomognem prijatelju i sretan sam kaj se za frendicu se dobro razriješilo (pa ipak sam po kiši išel da to umjesto nje probam obaviti), ali KOJI KURAC !!!!!

Da se radilo o meni,običnom mužjaku vulgaris, ****PAL BI GODINU****. Simpl ez det. Gotovo. Popušil bi kiseloga. Nema muzike. Al' dođe ženska osoba i gramofon se počinje okretati.
Svet je u kurcu. Ništa od tople vode, al jebeno je to da ne postoji dan kad se nanovo nebreš razočarati v okolini koja te okružuje.
DISKRIMINACIJA i nemojte molim vas… Žene…

Tak da nebu ispalo da samo vas diskriminiraju…

- 00:33 - Baci rukavicu! (5) - Umoći pero! - #