Gnjev u očima i gro dlaka...

petak, 24.06.2005.

Drskost ili glupost?

Plac.Piaza. Sumrak. Precjednik Alija netom do mene sjedi. Ak se ne varam, Nacional u mojim rukama. Dolazi teta prodavačica (koja mi je prije sumraka prodala tu istu tiskanu masu) i zahtijeva uzimajući je:»Oprostite, ali ovo je moj primjerak. Vratite mi ga.» Alija veli da nije problem, neka ga samo uzme. Ja ju gledam u tu pokakanu facu i ništ mi ni jasno. Ostajem praznih ruku.
Jebemti, pa kak je to tvoj primjerak ak sam ga otkupil malo prije od tebe?! «Da», veli ona, «ali ja sam rasprodala ostatak, pa je po zakonu, ovaj primjerak moje vlasništvo.» Okrećem se, prije čega vraćam svojeg bespravno prisvojenog dalekog Gutenbergovog potomka, te odlazim u želji da je pogodim nasred čela.
Ona bu meni moje novine uzurpirala. Moram pripaziti s alkoholom – u zadnje vrijeme, snovi su mi postali žešča bilmezarija.

- 14:22 - Baci rukavicu! (4) - Umoći pero! - #