utorak, 07.11.2006.

Kaje Kaje

Kaje kaje meni.Danas sam tak nekak umoran i ta glupa škola.Mrzim školu.Ma neću sada o školi jer tak.Danas sam skoro poludel na tjelesnom još zgubimo.Mrzim seeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!.No not problem.Kak da ne.Neznm kaj da napišem.Možda znam no neću sada o tome znate zakaj jer mi je danas jeko glupi dan a to je inaće za setne dane kužite valjda.Ste čuli za novu igrivu NSF CARCON kak kulna igrica isuse kaka je kulna.No ipak joj nisu mogli složiti bolju grafiku šteta.
Znare zakaj mi je takav šugavu naslov?Ni ja neznam.Valjda zakaj kaj neznam kaj da denem za naslov valjda.No ipak je dosadan dan.Uskoro,uskoro,uskoro praznici jupinut.No ali još mjesec i pol neeeeeeeee!!!Dobro idem čitati lektiru a pogodite kaj "KROZ PUSTINJU U I PREŠUMU"ali ipak mama mi tvrdi u glavu to je dobra knjiga sine moš mislit kak je dobra.No ja idem čitati da još ovo DAJTE MI TEME ZA NOVI POST KOJA MI SE SVIĐA TU ĆU NAPISATI ZATO DAJTE PUNO TEMA ZA NOVI POST.

| 17:47 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.