Fakin šit by Kaco Mortale

srijeda, 21.06.2006.

Izudarao staricu i popio pelinkovac

U buduće ću koristit ultra-mega-zajebane senzacionalističke naslove k'o u našem šugavom dnevnom tisku, možda i ja tako privučem kojeg čitatelja više.

Dnevnik 3

Danas sam se probudio. Kad sam se dig'o, iš'o sam pišat. Dok sam pišao, istovremeno sam i prdnuo. Dve muhe jednim udarcem. Onda sam se umio i opro zube. Obukao sam se.
Joooooj kako mi se neda učit!!!
Normalno da mi se neda kad nemam šta učit jer sam odavno diplomiro.
Onda sam otišao na posao. Popio sam kavu pa mi se prisralo. Isro sam se.
Sad radim. Vidi se iz priloženog.

Dnevnik 4


Premijer dr. Ivo Sanader i oporbeni čelnik SDP-a Ivica Račan imali su radni ručak. Dok su radili i žderali, dr. Sanader je diskretno pod stolom izuo cipelu. Zatim je stopalom, obučenim u oznojenu smrdljivu sintetičku čarapu, Račanu mazio genitalije. Oporbeni čelnik je bio vidno uzbuđen. Zbog novog prijedloga zakona.
Na kraju ručka-sastanka donijeli su zaključak da bi trebalo pozvati predsjednika Mesića da ga maze po guzi. Pozvali su ga da odrade te bilateralne odnose ali predsjednik se ispričao da je zauzet draškanjem vlastitih mošnji pa je poslao izaslanika. Izaslanik je mazio Sanaderovu i Račanovu guzu i svi su bili zadovoljni postignutim rezultatima.
Za to vrijeme, pučanstvo je bolio kurac za državne probleme jer imaju nogomet i pivo.
Vlada, predsjednik i oporba su napokon ostvarili socijalni mir. Barem neko vrijeme.

Jebo blog, odo ja na more!


- 10:25 - Prdi kurac (9) - Isprdi ga na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Pioniri maleni u discu!
    Ovdje se može naći vrlo ozbiljna zajebancija i jako zajebane ozbiljne stvari.
    Image Hosted by ImageShack.us

Osobna karta

  • Ime: Kaco
    Prezime: Mortale
    Rođen: Da
    Zvanje: Inspicijent keramike
    Hobi: Utjerivanje stiropora

    Bračno stanje:

    Image Hosted by ImageShack.us
    Žena iz prvog braka

    Image Hosted by ImageShack.us
    Žena iz drugog braka

    Image Hosted by ImageShack.us
    Žena bez brakova


    Mail: kazzomortalle@gmail.com

Linkovi

Govnarije iz arhiva