Fakin šit by Kaco Mortale

petak, 21.04.2006.

Sikofit Olić, grupsi i kojekakve pizdarije



Severine, Magizini, Danijele, Matebulići, Kolonije, Tončihuljići, tubofolkovi i Cece na koje otkidaju hrvatine, koja su to samo sranja. Toliko govana koja toliko smrde da nozdrve trnu u sekundi. A tolika medijska pažnja oko njih, toliko obožavatelja, toliko narodnih radija koji ih vrte, toliko Ceca-lovera sa šahovnicom na pečatnjaku. Milina. Ili što bi rek'o Francuz "L' milin".
Gledajuć' sve to, u želudcu mi se stvara osjećaj koji se najbolje može iskazati riječima "Sick of It All". I desilo se. Sick of It All u Zegeju.

E, na takav koncert bi silom priveo gore navedene glazbeno-scenske izvođače. Malo na decibelnu torturu, da vide šta je čista glazbena energija. Gdje električna energija posredstvom instrumenata razara sve oko sebe, potpomognuta snagom glasnica koja izaziva strahopoštovanje. Toliko iskreno da boli.
I sve fanove naših gore navedenih estradnjaka bi silom doveo na takav koncert, pa da im decibeli rastope onaj zacementirani žuti cerumen u ušima. Možda ima na taj način nešto stigne i do mozga.
Bend ove godine slavi 20-tu godišnjicu postojana a da nisu izgubili niti trunke (ni crno ispod nokta) na žestini. Kako sam bend ima već neke godine, tako je bio i dobar dio prisutne publike u već nekim godinama.
To me podsjetilo na jedan prošlotjedni članak u jednom od svih loših dnevnih listova. Članak o tzv. grupsima.

Dali su nekakvu definiciju toga, nešto kao ekipa 30 do 40 godina koja ne želi odrasti, idu po koncertima, motaju se po cd-šopovima, nose traperice, starke i majice Ramonesa, The Clash..... Uglavnom tako nekako. Kao, "Grups" je nekakav moderan Petar Pan.
U toj njihovoj definiciji (bila je malo opširnija nego ovo što sam je naveo) ima elemenata po kojim bi mogao prepoznati sebe. E sad, kako su to smislili nekakvi novinari, pa takvu populaciju, u kojoj se i ja prepoznajem, trpaju u nekakve pomodne društvene kategorije, ja im poručujem:

ODJEBITE

Nisam, niti ću ikada biti taj vaš Grups. To što je depiliranim šminkerima godilo što ste ih kategorizirali kao "metroseksualce", ako je Lani Pavić super što je kategorizirana u "selebriti", neka im, ko ih jebe. Meni te društvene kategorije idu na kurac i javno se ograđujem od vaših izmišljenih "Grupsa".

Grups sucks!!!

Kao najveći hrvatski grupsi navedeni su Dino Dvornik, Mile Kekin, Riper i Jaja, Davor Gobac.... Onda su drugačije trebali definirati grupse. Kao selebritije (riječ od koje mi govno odmah izleti iz analne bob staze) koji nisu šminkeri. Oni neka budu nekakva kategorija za novinare, jebe mi se. Na kraju krajeva, oni su glazbeni proizvođači koji žive od svoje glazbe i posao im je da se tako nose i ponašaju. Naka budu grupsi ako im je to super. Ja neću, jer sam samo običan glazbeni potrošač gladan dobrih koncerata i u tim svojim godinama se oblačim u ono u čemu se dobro osjećam. Ako mi je dobro u majici The Clash, nosim je, ako nije, ne nosim je. A novinari "odrasli ozbiljni ljudi u odijelima" neka nas "neodrasle" puste na miru. To što su "odrasli i ozbiljni" ne znači da su i pametni, što se vidi u 95% sadržaja većine dnevnih novina.

To sve je puno bolje od mene napisao Ari ispod Pekke Von Boca na svom blogu pa vam svakako preporučam njegov post.
I ne samo to, Smile Von Probisvijet me svojim postom podsjetio na "Modru lastu" i dragog Lastana, pa za kraj evo dva primjera Dragilastanskih pitanja. (Lastane ako čitaš ovaj blog, odgovori u komentarima).

Dragi Lastane!
Sjedim sa mamom u školskoj klupi. Da li sam normalan?

Dragi Lastane!
Silovana sam na raskršću. Da li ću roditi zebru?

- 19:55 - Prdi kurac (13) - Isprdi ga na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Pioniri maleni u discu!
    Ovdje se može naći vrlo ozbiljna zajebancija i jako zajebane ozbiljne stvari.
    Image Hosted by ImageShack.us

Osobna karta

  • Ime: Kaco
    Prezime: Mortale
    Rođen: Da
    Zvanje: Inspicijent keramike
    Hobi: Utjerivanje stiropora

    Bračno stanje:

    Image Hosted by ImageShack.us
    Žena iz prvog braka

    Image Hosted by ImageShack.us
    Žena iz drugog braka

    Image Hosted by ImageShack.us
    Žena bez brakova


    Mail: kazzomortalle@gmail.com

Linkovi

Govnarije iz arhiva