< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Ah... evo i mog bloga... Bilo mi je malo dosadno pa evo...
stvorio se i blog...

Web Counter
Web Counter

Nekaj malo o meni...
Mislim ak vas zanima...zijev

Ej.....Zovem se... Nikolina, a zovu me Nika...
a najgori mi je kad me zovu POLICAJKA...
Zakaj me tak zovu?? Zato kaj mislim upisat
policisku...lud bang
Ajmo dalje... idem 8.c. razred u Zelini...
bavim se mažoretkinjama, školskom odbojkom
i rukometom...Ne volim baš školu, a ustvari ko
ju uopće voli??? Jedino zbog frendova i
frendica.... Na svijet sam došla prije 14 godina....
točnije 02.prosinca.'92...kaj da vam više napišem...
Ljubav... Hm... toga ima puno....cerek a i neznam
više kaj da napišem, a i neda mi se.... Pozz svima...
Bigg pusa.... mah

evo moje fotke.... ali samo je jedna....



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



My frendice....
*Anita-cura je super.... slatkica...
voli se slikat... puno...
*Valen-jako luda... super je...
*Ines- preslatka je....
*Tonkica- moj preprepre
slatki bebach
*Teichy- isto susjeda... otkačena..
to volim kod nje... mala
preslatka crna
*Karla- ne družimo se baš..ali mi se cura
čini jako simpa i super...
malo liči na Rihannu...ono bas je...SLATKA...
*Martina- u zadnje vrijeme mi je suuupppeeeerrr.... stalno se smije.... s njom ti nikad nije dosadno....

Ajmo malo na frendove...

*Nono- super tip.... voli provocirat druge ...ali dok ti njega provociraš onda popizdi.... hihihi
*Hrupec-hahaha.... sve ok dok te ne
zeza... šala... super je....lud... slatki je....

*Denisich- da ti netko umre on te
nasmije do suza..
jako jako smiješan...

*Karlo- ...Mala Gora....super frend.... mali,ali slatki.... hihihi
*Dino- super frend.... ludo zaljubljen....
*Luka- Dinekov buraz... isto super frend...

Ima ih još puno, ali mi se neda pisat....
One koje nisam napisala..... SORRY!!!


Ovo vam je da se snađete u vremenu....


Evo malo mjuze...












Linkovi

Tea.....
Valjen...
Tonka & Karla....
Kude...
Bara...
Žiga...
Viky...
Antonija...
Iwona...
Guštović....
Laura...
Frenky...
Tonka...
Karla...
Matea.... Žiga 8.d...
Vulie....

Evo malo fotki... odnosno slikica.....
Friendster

Friendster


Bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Friendster

Friendster

Bigoo

Bigoo

free image hosting

free image hosting

Friendster images

Friendster images

image hosting for myspace

image hosting for myspace

layout for myspace

layout for myspace



MySpace images

S. Valentine images



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting file

image hosting file



nedjelja, 05.08.2007.

weeee....

ej ljudi......kao što vidite naslov je KOMA!!! pišem post jer ste me vi razveselili sa 149 komentara...... u zadnje vrijeme ako ih dobim i 60..... ali i to je nekaj....... nije me bilo dva dana na blogu i danas pogledam kad ono........no dobro.........da se ja bacim na posao.........
evo.... u petak navečer sam bila u konjščini na malonogometnom noćnom turniru....... isla sam sa svojima jer mi je stari igral......bilo je ta dosta ekipa, a bili su i naši zelinčani.....ivša, jakopic, stoja,jakše, itd.... i tak ja sam mislila da ću negdi do jedan u noći doma, ali sam se malo zjb.... ali nema veze.... barem mi nije bilo dosadno..... bila je gore legenda od Habuške..... tak da mi kraj nje nije moglo bit dosadno..... a i bila je moja ekipa iz konjščine........ i tak ja i Matea smo htjele ić pjesat pod šator, ali ovi samo po drmešu peru..... i sjednemo si ja i Habuška i ćekamo.... i oni i dalje po drmešu..... velim ja njoj ajmo do se prošetat do igralištapa se vratimo natrag..... mi nismo ni došle do igrališta ovi više ne sviraju drmeš.......a matea nije htjela plesat jer ju nek jebe kad pleša drmeš..... tak da uopće više nismo išle tam nego smo gledali tekmu....i otišla mi je matea domeka........ onda sam bila s dečkima.... odnosno sa frendovima koje znam od malih nogu.... blicanci Marko i Nikola..... i niš... onda sam išla doma...... došla sam doma u 3 i 15, a kaj je najbolje u 20 do 4 je došla Mata pajač po mene jer smo išle na Trsat........ tak da ja nisam uopče spavala......kad smo došli tam ja sam cijelo vrijeme bila sa Anamarijom.... trebale smo ići na ispovijed mi bile na vidikovcu.... treba ić na misu mi u kafiću gledamo nekog prometnog policajca koji navodno radi.....više nismo mogle izdržat kak smobile gladne pa smo si otišle nekaj kupit za jest dok nismo došle u bus gdi su nam bile torbe s klopom.... i tak poslije smo išli u Selce..... bilo je prejebeno.... ja i ana smo se glupirale.... nakon svega onoga kaj smo mi pojele i popile išle mi još na sladoled......... bilo nam je previše pa nam nije bilo dobro.... ali iudržale smo...... i vraćammo se mi u Zelinu i ja uspijem nekak zaspat jer uopće nisam cijelu noć i polovicu dana spavala...... i ja zaspim a Ana mi kak sam spavala s malo otvorenim ustima nabi chips u usta koji niš nije valjal....tak da sam svega 10 min. spavala.... došli smo neznam kud.... ubiti na tifonovu benzinsku i otišla ana u dućan i vrati se sa slani krekerima u bus..... i to smo pojele.... i još poslije breskve tak da nam je bilo još više zlo.........i zove mene stara da di smo..... kao jer idem s njima u konjščinu.... a ja sam mislila kak ću do 8 bit doma tak da ću se stić otuširat i spremit do pola 9 pa ću ić.... da je bar tak bilo...... retardirani vozaći su s autoputa sišli na ovu cesru u jastrebarskom da nemoraju plačet cestarinu... tak da smo pola sata duže putovali..... i dođemo mi u blaževdol i zovem ja staru da nebudem stigla doć doma jer moramo još ove iz drugog busa odpeljat u psarjevo..... veli ona meni da izađem iz busa van da će doć po mene........i dobro pozdravim se ja sa ovima i evo dolaze moji...... i došla ja u konjščinu, a nisam se ni istuširala ni siš.... još sam imala i badić na sebi... velim ja sraroj vozi me k baki da se otuširam i spremim i onda dođemo natrag... i sve je tak bilo...... i došla sam ja opet gore.... i bilu su silvestar i marković gore....poslje smo vidli i vitkovića.... svi smo se smrzli jer smo bili u kratkim pukavima..... ja sam uzela svojima ključeve od auta i sjeli smo si mi u auto i upallili grijanje....kd smo se zgrijali išli smo k ekipi.... i tak otišli skoro svi doma, a ja u i habuška još gore..... e onda je i meni već bilo dosta jer je bilo već 4 ujutro.... a ja nisam niš spavala..... tak da sam došla doma u pola 5....evo sad sam se maloprije probudila odnosno u pola tri..... i danas idem opet u konjščinu...... tak da ću opet doć kasno doma..... više neznam kaj da pišem,a i dosta sam napisala......... i samo da vam veli neznam dal ću vam moć ostavljat komentare jer mi je nekaj malo sjebano pa mi je problem, aliću barem nekak probat......... ništa idem ja sad pozzz........ svima.... uživajte..... PUSSSSAAAAAAA!!!!!!!!



| komentari (64) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.