< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Ah... evo i mog bloga... Bilo mi je malo dosadno pa evo...
stvorio se i blog...

Web Counter
Web Counter

Nekaj malo o meni...
Mislim ak vas zanima...zijev

Ej.....Zovem se... Nikolina, a zovu me Nika...
a najgori mi je kad me zovu POLICAJKA...
Zakaj me tak zovu?? Zato kaj mislim upisat
policisku...lud bang
Ajmo dalje... idem 8.c. razred u Zelini...
bavim se mažoretkinjama, školskom odbojkom
i rukometom...Ne volim baš školu, a ustvari ko
ju uopće voli??? Jedino zbog frendova i
frendica.... Na svijet sam došla prije 14 godina....
točnije 02.prosinca.'92...kaj da vam više napišem...
Ljubav... Hm... toga ima puno....cerek a i neznam
više kaj da napišem, a i neda mi se.... Pozz svima...
Bigg pusa.... mah

evo moje fotke.... ali samo je jedna....



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



My frendice....
*Anita-cura je super.... slatkica...
voli se slikat... puno...
*Valen-jako luda... super je...
*Ines- preslatka je....
*Tonkica- moj preprepre
slatki bebach
*Teichy- isto susjeda... otkačena..
to volim kod nje... mala
preslatka crna
*Karla- ne družimo se baš..ali mi se cura
čini jako simpa i super...
malo liči na Rihannu...ono bas je...SLATKA...
*Martina- u zadnje vrijeme mi je suuupppeeeerrr.... stalno se smije.... s njom ti nikad nije dosadno....

Ajmo malo na frendove...

*Nono- super tip.... voli provocirat druge ...ali dok ti njega provociraš onda popizdi.... hihihi
*Hrupec-hahaha.... sve ok dok te ne
zeza... šala... super je....lud... slatki je....

*Denisich- da ti netko umre on te
nasmije do suza..
jako jako smiješan...

*Karlo- ...Mala Gora....super frend.... mali,ali slatki.... hihihi
*Dino- super frend.... ludo zaljubljen....
*Luka- Dinekov buraz... isto super frend...

Ima ih još puno, ali mi se neda pisat....
One koje nisam napisala..... SORRY!!!


Ovo vam je da se snađete u vremenu....


Evo malo mjuze...












Linkovi

Tea.....
Valjen...
Tonka & Karla....
Kude...
Bara...
Žiga...
Viky...
Antonija...
Iwona...
Guštović....
Laura...
Frenky...
Tonka...
Karla...
Matea.... Žiga 8.d...
Vulie....

Evo malo fotki... odnosno slikica.....
Friendster

Friendster


Bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Friendster

Friendster

Bigoo

Bigoo

free image hosting

free image hosting

Friendster images

Friendster images

image hosting for myspace

image hosting for myspace

layout for myspace

layout for myspace



MySpace images

S. Valentine images



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting file

image hosting file



nedjelja, 08.07.2007.

Op, op, op

ej ljudeki........ bilo je i vrijeme za novi post.... kaj ne.....????? pa evo jučer smo bili na Pepijevom i Robijevom rođendanu..... bilo je super..... nas odprilike deset koji smo bili dole među prvima već smo se zajebavali.... neki su bili već i pijani....... dečki su završili na stolu..... ivan je zamalo opal.... nije ni čudo kak je već onda bio pijan..... i tak svi plešu a ja i moja beba valjen smo sjedile jer sam ja nju nagovarala da idemo na stol..... i nikak ju nagovorit..... i niš.... ja nju za ruku i idemo.... a u međuvremoenu su si neki sjeli jer više nisu mogli..... i idemo ja i valjen prema stolu i kak sam ja nju držala za ruku tak je ona išla i poskliznula se na pivu koju je ivan prolijal po podu..... skoro je opala..... ali nije... a mi smo se tak svi smijali.....i neće ona ić na stol...... i kaj sad.... ode ona opet sjediz.....i ja nju opet za ruku...., i idemo... stanemo mi na stol a na stolu nesmiješ napravit jedan krivi korak već si na podu.... i pridruže se k nama valentinin dragi... Roby.... i Gumbić....i još je netko bio gore ali neznam tko..... a kjaj je najbolje od svega ja sam cijelu noć pila kolu i jela chips..... ovi su me nagovarali da pijem nekaj od alkohola ali nisu uspjeli.....i meni je već bilo zlo i izađemo mi van..... velim ja valjen da mi iz torbice donese tabletu.... i da mi donese kolu.... i donese ona meni... stavim ja tabletu u usta i već da ću poćet pit i ja onak malo bolje pogledam i skužim da to nije kkola nego bambus.... vele ovi meni da nije da je kola.... ja reko pa nisam glupa valjda znak kaka kola im miris.... dam ja to juri da pomiriši veli on isto da je to bambus..... a valen nije ni znala kaj je nutra jer mi nije ona točila nego gumbić....i odem ja unutra i vidim na stolu boca od kole.... i nagnem ja to na sebe i nakon 10 gutljaja ja skužim da je to crno vino..... i niš kaj sad progutam ja i zadnji gutljaj.....a ja sam malo bila u bedu zbog jednog razloga koji znajuoni koji trebaju znati....tak da vam nemam više kaj za napisat.....

idem ja sad....pozdravljam sve kouji su jučer bili na rođendanu... a najviše svoju valjen, njezinog dragog...robia... Ivana, Gumbića, Ivanu i Draganu.... Pepija, Nixa, Dokića....... i više se ni ne sjećam koga, ali nije ni bitno..... ajd čujemo se dok ne napišem novi post.... pozz svima.... PUSA!!!!!!!!



| komentari (15) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.