< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Ah... evo i mog bloga... Bilo mi je malo dosadno pa evo...
stvorio se i blog...

Web Counter
Web Counter

Nekaj malo o meni...
Mislim ak vas zanima...zijev

Ej.....Zovem se... Nikolina, a zovu me Nika...
a najgori mi je kad me zovu POLICAJKA...
Zakaj me tak zovu?? Zato kaj mislim upisat
policisku...lud bang
Ajmo dalje... idem 8.c. razred u Zelini...
bavim se mažoretkinjama, školskom odbojkom
i rukometom...Ne volim baš školu, a ustvari ko
ju uopće voli??? Jedino zbog frendova i
frendica.... Na svijet sam došla prije 14 godina....
točnije 02.prosinca.'92...kaj da vam više napišem...
Ljubav... Hm... toga ima puno....cerek a i neznam
više kaj da napišem, a i neda mi se.... Pozz svima...
Bigg pusa.... mah

evo moje fotke.... ali samo je jedna....



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



My frendice....
*Anita-cura je super.... slatkica...
voli se slikat... puno...
*Valen-jako luda... super je...
*Ines- preslatka je....
*Tonkica- moj preprepre
slatki bebach
*Teichy- isto susjeda... otkačena..
to volim kod nje... mala
preslatka crna
*Karla- ne družimo se baš..ali mi se cura
čini jako simpa i super...
malo liči na Rihannu...ono bas je...SLATKA...
*Martina- u zadnje vrijeme mi je suuupppeeeerrr.... stalno se smije.... s njom ti nikad nije dosadno....

Ajmo malo na frendove...

*Nono- super tip.... voli provocirat druge ...ali dok ti njega provociraš onda popizdi.... hihihi
*Hrupec-hahaha.... sve ok dok te ne
zeza... šala... super je....lud... slatki je....

*Denisich- da ti netko umre on te
nasmije do suza..
jako jako smiješan...

*Karlo- ...Mala Gora....super frend.... mali,ali slatki.... hihihi
*Dino- super frend.... ludo zaljubljen....
*Luka- Dinekov buraz... isto super frend...

Ima ih još puno, ali mi se neda pisat....
One koje nisam napisala..... SORRY!!!


Ovo vam je da se snađete u vremenu....


Evo malo mjuze...












Linkovi

Tea.....
Valjen...
Tonka & Karla....
Kude...
Bara...
Žiga...
Viky...
Antonija...
Iwona...
Guštović....
Laura...
Frenky...
Tonka...
Karla...
Matea.... Žiga 8.d...
Vulie....

Evo malo fotki... odnosno slikica.....
Friendster

Friendster


Bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Friendster

Friendster

Bigoo

Bigoo

free image hosting

free image hosting

Friendster images

Friendster images

image hosting for myspace

image hosting for myspace

layout for myspace

layout for myspace



MySpace images

S. Valentine images



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting file

image hosting file



subota, 23.06.2007.

Gotovo je........

Ej ljudi..... evo gotova je škola....... svi smo jedva dočekali zadnji dan.... ali nam je i pomalo žao kaj je gotovo......... a koj možemo život ide dalje....evo stavit ću vam fotke da vidite kak nam je bilo.....naravno bilo je super.....neznam kaj da vam napišem jer je to sve previše bolno i kad se sjetim kakvi smo bili i kaj smo sve radili krenu mi suze na oči....tak da..... htjela bi samo pozdravit cijeli svoj bivši 8.c koji je poznat kao najgori na školi..... a u njega spadaju....Nono, Turek, Valjen, Denisich, Crni, Cvetka, Čegec, Jazo, Karlo, Tončo, Joja, Hrupec, Ines, Laura, Kameni, Noklica, Matea, Patak, Piva, Purgy, Dora, Sakmach, Kika, Šulja, Ana, Martina, Barica, Frenky, Žila.... VOLIM VAS SVE!!!! Zahvaljujem u ume cijelog razreda našoj raski milekici koja nas je trpjela četiri godine i koja se naslušala svakakvih stvari o nama....te valekici koja nam je bila kao zamjena za rasku premda smo ju tek upoznali ove godine dok nam je imala tjelesni.... ta najveća hvala našoj bivšj razrednici od prvog do četvrtog ..... Vesni Bašić koja nas je naučila kako da postanemo pravi osnovnoškolci i koja se je uvijek ponosila nama i uvijek stajala na našoj strani.....evo to je to..... odlučila sam da preko praznika neću pisat posteve jer neće biti ništa zanimljivog... možda ako će mi se data ću koji napisat..... pozdravljam vas sve..... i saljem vam VELIKU pusu..... evo vam fotki....




To je to.... uživajte na praznicima...... pozzz. pusa .... volim vas sve....



| komentari (100) | print | # |

ponedjeljak, 18.06.2007.

još malo pa kraj.....

ej ljudi ......... evo mene..... sa novim postekom.... evo još malo pa gotova skola... da da.... jedva čekam.... jer kreće srednja....u koju idem i ja..... hi hi.... njvjerojatnije ću upisat u komercijonalnu..... ako se do 2.7. nepredomislim..... valjda neću....joj..... evo u ovom ću vam postu stavit još fotke sa maturalca koje sam obečala tak da imate kaj gledat...... u četvrtak imamo najvjerojatnije tulum dole na bazenu odnosno na igralištu, a za to je zaslužan Nono koji će sve to organizirat..... jedva čekam....bit će ludo.... a i u školi će bit ludo.... moji će iz razreda napravit neko sranje to je definitivno... ipak smo mi 8.C. nemaš kaj.....kaj da vam još napišem..........
evo vam fotkice.....



Evo to bi bilo to od mene..... i da vam napomenem bit će još fotki....
Pozz svima... pusa....



| komentari (8) | print | # |

petak, 08.06.2007.

Maturalac........

E ljudeki..... kak ste????? Evo došli smo osmaši sa maturalca......... na kojem je bilo predobro......... ma kaj predobro GENIJALNO!!!!!neznam kaj da vam napišem jer je već dosta njih napisalo na svojim blogekima kak je bilo tak da mi se neda pisat.......... ali ću zato stavit fotkice od prvog do zadnjeg dana...........zujozujozujozujozujozujozujosmijehsmijeh
smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
evo ovo je 1.dio..... ostale ćete dobit u sljedećem postu, a i možda u ovom ......ako ih samo ubacim..........


I na kraju da pozdravim sve osmaše......... a posebno....... Perka, Mitrovog, Goričkog, Škarca, Hrkovića, Muceka, Denisicha, Guštera, Rukelja, Keču, Pivu, Patka, Crnčića Šulju, Mihalica........i druge .....
a od curka..... my Valjen, Ines, Teu, Tonku, Mateu S; Suzy, Mihu, Škurtanicu, Joži, Mateu P; Ninu, Skomrakicu, itd.....winkwinkwinkyesyesyesyes



| komentari (29) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.