< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Ah... evo i mog bloga... Bilo mi je malo dosadno pa evo...
stvorio se i blog...

Web Counter
Web Counter

Nekaj malo o meni...
Mislim ak vas zanima...zijev

Ej.....Zovem se... Nikolina, a zovu me Nika...
a najgori mi je kad me zovu POLICAJKA...
Zakaj me tak zovu?? Zato kaj mislim upisat
policisku...lud bang
Ajmo dalje... idem 8.c. razred u Zelini...
bavim se mažoretkinjama, školskom odbojkom
i rukometom...Ne volim baš školu, a ustvari ko
ju uopće voli??? Jedino zbog frendova i
frendica.... Na svijet sam došla prije 14 godina....
točnije 02.prosinca.'92...kaj da vam više napišem...
Ljubav... Hm... toga ima puno....cerek a i neznam
više kaj da napišem, a i neda mi se.... Pozz svima...
Bigg pusa.... mah

evo moje fotke.... ali samo je jedna....



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



My frendice....
*Anita-cura je super.... slatkica...
voli se slikat... puno...
*Valen-jako luda... super je...
*Ines- preslatka je....
*Tonkica- moj preprepre
slatki bebach
*Teichy- isto susjeda... otkačena..
to volim kod nje... mala
preslatka crna
*Karla- ne družimo se baš..ali mi se cura
čini jako simpa i super...
malo liči na Rihannu...ono bas je...SLATKA...
*Martina- u zadnje vrijeme mi je suuupppeeeerrr.... stalno se smije.... s njom ti nikad nije dosadno....

Ajmo malo na frendove...

*Nono- super tip.... voli provocirat druge ...ali dok ti njega provociraš onda popizdi.... hihihi
*Hrupec-hahaha.... sve ok dok te ne
zeza... šala... super je....lud... slatki je....

*Denisich- da ti netko umre on te
nasmije do suza..
jako jako smiješan...

*Karlo- ...Mala Gora....super frend.... mali,ali slatki.... hihihi
*Dino- super frend.... ludo zaljubljen....
*Luka- Dinekov buraz... isto super frend...

Ima ih još puno, ali mi se neda pisat....
One koje nisam napisala..... SORRY!!!


Ovo vam je da se snađete u vremenu....


Evo malo mjuze...












Linkovi

Tea.....
Valjen...
Tonka & Karla....
Kude...
Bara...
Žiga...
Viky...
Antonija...
Iwona...
Guštović....
Laura...
Frenky...
Tonka...
Karla...
Matea.... Žiga 8.d...
Vulie....

Evo malo fotki... odnosno slikica.....
Friendster

Friendster


Bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Friendster

Friendster

Bigoo

Bigoo

free image hosting

free image hosting

Friendster images

Friendster images

image hosting for myspace

image hosting for myspace

layout for myspace

layout for myspace



MySpace images

S. Valentine images



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting file

image hosting file



subota, 17.03.2007.

Dosada od mog života.....

Ej, ljudeki moji.... kaj ima kod vas?!?!?! Evo da vam se javim, nakon dugog vremena.... ja sam vam u kazni i nesmijem na komp...
(nisam jedina... i Žiga ima kaznu) hi hi hi..... smijeh smijeh smijehmame mi nema doma na osiguranju je u Ciboni na tekmi iz košarke, pa sam odlučila napisat kratki postek..... ovaj tjedan nije bilo niš zanimljivog u školi.... jedino kaj sam se posvađala sa frendicom(sada bivšom) Laurom....a bila mi je iskreno SUPPEERR!!!!......danas ujutro sam bila na treningu od 8 do11.... i Ema je imala jučer ročkas, pa je danas donesla svega i svačega pa smo jeli umjesto vježbali (skupljali smo kile!).... hi hi hi.... dok su Ema i Joži bike u konzumu mi smo se dogovarali kaj bi joj kupit..... dobro, dogovorili smo se kaj da kupimo i otišle su Tonka i Kety u dućan po poklon, a u međuvremenu su došle Joži i Ema iz konzuma..... i dođu one, i sakriju se u svlačionu, a mi sve cure jedemo u dvorani za stolom..... Emi je bilo čudno di su tak dugo njih dvije jer su rekle da idu u konzum po vreće za pompone.... ja sam joj pak rekla da su otišle po kolu.... ubiti svako joj je reko nekaj druga da smo jadnicu tak smotali da nije znala kud su nakraju njih dvije otišle.... nut nutja i Joži smo skužile da su ove dvije došle i otrčale smo u svlačionu da se potpišemo na čestitku..... Joži izađe van i veli curama da sam se ja poskliznula u svlačioni na nekaj mokro i da sam opala..... što naravno nije bila istina jedino da je svlačiona bila mokra skroz..... i sad izađem ja van i velim da je Kety radila gluposti i da je pustila vodu u WC-u ( u školjki) i da je sve izašlo van.... i svi brzo počeli trčat da vide kaj je bilo, ta k da se mogu potpisat osim Eme koja je za stolom ostala sama u uz svu onu klopu koja je bila...... itd... ne da mi se više pisat......idem ja sad..... neznam kad ću vam se javit pošto sam u kazni..... pozzzzzzzzz svima i pusa VELIKA...... OSTAVITE PUNO KOMENTARA..... Pozzzzzz...... cmok wave smijeh wave smijeh wave



| komentari (90) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.