Kaznionica

06.11.2006., ponedjeljak

NOVI POST

Evo ljudi javljam se nema nis novo kod mene nadam se da vam nije dosadno u zivotu kao meni, i da ne kradete dane bogu....Vrijeme je sugavo nikom se nis neda a jebiga dosla je sugava zima,al ce bit grudanja......hehhehhehhenaughtyburninmad,nista mi se nije dogodilo novo al stalno vidjam jednu te istu zensku i pocela mi se svidjat al jebiga neda mi se izlazit,upoznavat,dopsivat jednostavno bi to sve preskocio al bez tog ne ide......headbangbang........i tako na sjenjaku nema ni psa vani a ni klosara i moje ekipe svi su se zavukli u svoju jazbinu i drakaju od 0do24h na compu......bangbang,LJUDI NEMOJTE STEDIT NA KOMENTARIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wavemahI POSEBAN POZZZZZZZ MOJOJ FRENDICI IVANI!!!!!!A I KLOSARIMA SA SJENJAKA JOPIU,DOMBI,GOGI,PUSKI,TONIU,COZBYU,BERNYU......inek se ne ljuti kog sam zaboravio!!!!!!!!!!!!!!!!!!mahmahmah
- 19:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pogledajte i sami.....bangbangsmokin

Ekipa iz razreda

DOMAGOJ VLADIC:spaljen do jaja,cimernutnut
DALIBOR TUFEKOVIC(DADO):covjek se svima ulizuje,ma on je liksmijeh
DAVOR KNEZEVIC(SLATKI):krevelji se cijeli sat,ludjakrofl
DOMAGOJ VLASKOVAC(SEMAFOR):150kg zive vage,ma lik jenjaminjami
DOMAGOJ MIHALJEVIC(MIHA):sminker i pijandura,partyanerpartyparty
IGOR PANIC(SILK):pecaros,najludjinutnutnut
TOMISLAV TOMAS:ma legenda,smjesan......eekeek
MARJAN DUJMOVIC(SMJESKO):NECETE UCAVOGLAVE.....smijehsmijeh
IVAN GOLIK:orahovica rules......thumbup
HRVOJE SPOLJARIC(STRUJKAN):sve naj,ma lik jesmijehsmijeh
STJEPAN KOKALOVIC(KOKA):da ga viditeeeee......pa on ne lici...ma sve naj.
NIKOLA PAUK(SPIKY):Ma sam bi jebo nastavnicu iz hrvatskog...ma dead
TONI KEKEZ(PEKMEZ):najcesca recenica ocemo na kolu...ma konj..namcor
ANTONIO MARIC:sminker.....ma sve najthumbup
STJEPAN-KIRIC-JUNACKO:kao neki bajker,ma nema pojma...smokin
DARIO GRABOVAC:matematicar........hahhazijev
MARKO BALOKOVIC(SV.ĐURAĐ).......dosadan ko proljev stalno kod mog stola















Nesto o meni




Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Ime:Dinosmokin
Prezime:Mijicparty
God:15thumbup
Zivim:u metropoli(Sjenjak)
Volim:zajebanciju,zenske(plavuse),
alkohol(samo na rodjendanima),Sjenjak...
Mrzim:Metal,nadrkane kurve u crnom,
preseravanje,skolu(ucenje)...
Naj frendovi:Dodonut,Gogozujo,Tonismijeh,
Dombamouthwash,Sumarolleyes,Jopiparty,
Puskanjami,Domba Vladic iz emsethumbup,
Vranalud,Bernynaughty,Dumbasblabla....
Naj frendice:Ivana,martina,balicka...
Kucni ljubimci:Golubovi i mravi...


Free Hit Counter
Free Hit Counter