long live punk

ponedjeljak, 12.06.2006.

naslov...

danas sam branila svoju matzralnu..pa tko zna možda sam i uspijela...nisu nam rekli..to su sve kao neke top secret..blesavo..nisam baš znala naročito..tam sam žensu nasmijavala i imala osječaj kaj da smo na cugi..no..ja se nadam..u petak je u gimnetu konc. master batorsi-cute basist--naughty a sutra je i tekma....ajmo naši..hrvatskahrvatskahrvatska pa ciao!!!

12.06.2006. u 18:35 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sranja i to...osobne dileme jedne zbunjole...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

pa da kažem nešto o sebi..ja sam hm..cura u 19-toj godini..koja ima too much vremena u životu kojeg zapravo ne bi trebala no to je truga štorija...slušam punk još od klinačkih dana ...obožavam TOOL,kayuss,deftonse i dobru elektronsku glazbu..dakle vrlo sam šarolika....Crtam zanima me dizajn..obožavam konje..obožavam ici van i obožavam svoje društovo...nut







Tool - Eulogy Lyrics


He had alot to say.

He had alot of nothing to say.

We'll miss him.



So long.

We wish you well.

You told us how you weren't afraid to die.

Well then, so long.

Don't cry.

Or feel too down.

Not all martyrs see divinity.

But at least you tried.



Standing above the crowd,

He had a voice that was strong and loud.

We'll miss him.

Ranting and pointing his finger

At everything but his heart.

We'll miss him.



No way to recall

What it was that you had said to me,

Like I care at all.



So loud.

You sure could yell.

You took a stand on every little thing

And so loud.



Standing above the crowd,

He had a voice so strong and loud and I

Swallowed his facade cuz I'm so

Eager to identify with

Someone above the ground,

Someone who seemed to feel the same,

Someone prepared to lead the way, with

Someone who would die for me.



Will you? Will you now?

Would you die for me?

Don't you fuckin lie.



Don't you step out of line.

Don't you fuckin lie.



You've claimed all this time that you would die for me.

Why then are you so surprised to hear your own eulogy?



You had alot to say.

You had alot of nothing to say.



Come down.

Get off your fuckin cross.

We need the fuckin space to nail the next fool martyr.



To ascend you must die.

You must be crucified

For your sins and your lies. [sic]

Goodbye...
Tool - Stinkfist Lyrics
Something has to change.

Un-deniable dilemma.

Boredom's not a burden

Anyone should bear.



Constant over stimu-lation numbs me

but I would not want you

any other way.



It's not enough.

I need more.

Nothing seems to satisfy.

I don't want it.

I just need it.

To breathe, to feel, to know I'm alive.



Finger deep within the borderline.

Show me that you love me and that we belong together.

Relax, turn around and take my hand.



I can help you change

Tired moments into pleasure.

Say the word and we'll be

Well upon our way.



Blend and balance

Pain and comfort

Deep within you

Till you will not want me any other way.



It's not enough.

I need more.

Nothing seems to satisfy.

I don't want it.

I just need it.

To breathe, to feel, to know I'm alive.



Knuckle deep inside the borderline.

This may hurt a little but it's something you'll get used to.

Relax. Slip away.



Something kinda sad about

the way that things have come to be.

Desensitized to everything.

What became of subtlety?



How can this mean anything to me

If I really don't feel anything at all?



I'll keep digging till

I feel something.



Elbow deep inside the borderline.

Show me that you love me and that we belong together.

Shoulder deep within the borderline.

Relax. Turn around and take my hand

OSTAO SAM SAM

Takav zivot nema smisla, ovo vise nisam ja
Oko mene sve se rusi, sve me sada ubija
Nikad vise srece, smjeha, dobre stare radosti
Ostao sam ja bez ikog, bez svoje mladosti
Ostaje mi samo sad zapalit jednu cigaretu
I da mislim kako mi je ona sada sve na svijetu
Ali mozda ipak nisam ostao bas sasvim sam
Postoji jos tracak nade, mozda sve to sad je san

REF:
Ostao sam sam, ja ostao sam sam
Ja sada znam da ostao sam sam
Ostao sam sam, da ostao sam sam
I sada znam da ostao sam sam

PUNK ROCK SONG

Svakim pocetkom srednje skole
Neki novi klinci otkriju punk
A vec par mjeseci kasnije
Starci nih uvjere da
Da to nije ono sto se od njih trazi
Od njih se samo ocekuje da
Zavrse jednom i tu srednju skolu
A nakon nje odma' upisu faks

REF1:
Sine budi ono sto ja nisam
U zivotu ce ti lakse bit ak'
Srednju, faks budes zavrsio
Molim te sine nemoj slusat punk

Za tebe je ovo novo iskustvo
S ovim se nikada susreo nisi
Nikad jos ti birat' nisi mor'o
Dal' da slusas starog il' da slusas punk
Ti nemas mozak, nemas nista s njim
Svog ces starog ti poslusati
A tvoj ce tata jedino sretan bit
Samo kad si ti u zabludi

REF2:
I onda ti ces ostat' sasvim sam
Svi tvoji decki su davno otisli van
Pred ducanom sjede, zicaju dinar, dva

Nikada ti vise neces probat sam
Brze, vise, jace, bas u tom je stvar
Jedino na svijetu sto ti ces znat'
Bit' ce samo disciplina, red i rad
Za tebe su alkohol, droga i zene
Nedostizna, velika i dosadna stvar
Zato razmisli malo, zaboravi starog
Kupi si pluge i poleti van

REF3:
I onda budi sve sto stari je
Djecak iz haustora nezavrsene srednje skole
Cijeli zivot brije na birtije
Kad je doma gleda sam TV


Fnc diverzanti