KRONIKE JEDNOG JUNAKA

subota, 11.02.2006.

Naš je junak isti kao mi,
osim šta s cimerom spava a ima kreveta tri.
Ali peder on ipak nije,
ili možda je ali to dobro krije?


Junačina naša piše i blog,
a njegov blog je i njegov bog,
pa umjesto da se za stan pomoli na misi,
on po cijele dane na netu visi!


Ima on i svoj stan,
a njegov stan-moj najveći san,
kojeg sanjam iz dana,
da ga otmem imam super plan...


Za mene ne želi niti čuti,
stalno se neki kurac ljuti.
Pare za novi stan morat će posudit,
stan je moj,može me u guzicu poljubit!


Pjesma je za našega junaka,
treba biti lektira svakoga đaka.
A učit ju napamet njima bi bila tlaka,
pa zato zemljica im laka.


I varate se ako mislite da je pjesmi kraj,
bojane stan ću ti uzet znaj!






*u zadnjoj strofi je izražena ideja pjesme,tj. pjesnikova namjera.

- 10:32 - free sex!!!. (13) - za idiote - #