nedjelja, 26.07.2009.

MOTORIJADA: MK REN-BAN, PRELOG, 24.-26.07.2009.

U petak smo frend i ja krenuli s našim er5-icama put Preloga. Trebao sam ovaj vikend završiti u Vodnjanu, no karburatori su me malo zezali, pa je motor umjesto u Vodnjanu, završio na servisu. Kasno poslijepodne, petak, motor gotov, ali rekoh, ne idem sad do mora, nego odlučio posjetiti moto-susret MK Ren Ban. Mjesto je bilo savršeno, ekipa odlična, jedino još da nije bilo one horde komaraca, bilo bi presavršeno. Kako se kaže da u ugodnom društvu vrijeme brzo prolazi, nisam se ni okrenuo, a već je nedjelja ujutro, vrijeme za polazak nazad u sivu metropolu.




















Pogledaj cijelu galeriju (55 slika)

- 14:55 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







nedjelja, 12.07.2009.

MOTORIJADA: MC MOTO LEGIJA, GRDUN, 10.-12.07.2009.

Nakon svih ovih šugavih kišovitih dana, napokon jedan bez kiše. Nisam mogao, a da ne odem barem napraviti neki đir. Odluka je pala da se ide do Karlovca, tj. okolica Karlovca, na motosusret Moto Legije. Mjesto mi se jako dopalo, pa mislim da ću tamo navratiti ionako još koji puta.
















Pogledaj cijelu galeriju (42 slike)

- 14:13 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







utorak, 07.07.2009.

OBAVIJEST!!!!

Jel može pomoć? Maznuli u Dugavama, Novi Zagreb Kawasaki z750 crne boje, nadam se da svi ljubitelji mogu pomoći da se i njima ne dogodi nešto slično. Nestao s četvrtka na petak (4.7.2009.) Imate li ikakvu informaciju molim vas da kontaktirate Željka na mob 099 211 0189.
ili na sake79@gmail.com.
HVALAAAAA! Stanimo na kraj ovakvima i sličnima što nam uzimaju naše!!!! Proširite info dalje, ma sigurna sam da netko možda zna nešto!

- 22:44 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







nedjelja, 05.07.2009.

CROATIAN DRIFT CHALLENGE, 04.-05.07.2009.

Za kraj vikenda, nakon što se više ništa na 2 kotača nije nigdje odigravalo, odlučio sam baciti nos na „Croatian Drift Challenge“, koji se jučer i danas odigravao u Mičevcu na karting stazi. Bilo je dosta ljudi, dosta skockanih autiju, zgodničke hostese i sexy peračice vozila. Šteta, trebao sam svog Swift-a dofurat da mi ga operu, naime, stoji nasuprot gradilišta već neko duže vrijeme, te ga je prekrio nezavidan sloj prašine.

Evo i nešto utisaka u vidu fotki i filmića.
























Pogledaj cijelu galeriju (96 slika)


- 18:42 - Reci, reci... (2) - Bljucni na papir - #







MOTORIJADA: MK JASTREB, JASKA, 03.-05.07.2009.

U Jasku sam stigao u subotu navečer, tako da o događanjima koji su se odvijali tijekom dana ne znam puno. No, ono što sam zatekao tamo pri dolasku bilo je i više nego odlično. Dosta ljudi, dobra mjuza, lijepe hostese... Vrhunac smijeha bio je izbor za mistera škembe, nisam još prisustvovao takvom natjecanju. Što čovjek da želi više za zaključiti subotnji dan? ;)

















Pogledaj cijelu galeriju (39 slika)

- 12:17 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







MOTORIJADA: MK IRON HEART, SUNJA, 03.-05.07.2009.

Usprkos hirovitom vremenu, motorijada u Sunji ispala je i više nego dobra. Besplatni pečeni vol za bikere, camp na idealnom mjestu pokraj vode, ekipa srdačna. Sve u svemu, drago mi je što sam se usprkos oblačno slinavom vremenu uputio u Sunju.

















Pogledaj cijelu galeriju (56 slika)

- 12:08 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Tu nas je sada:




web counter