KANADA, CETIRI GODISNJA DOBA

Priroda je u Kanadi prekrasna i ne znam u koje je godisnje doba ljepsa.
Za klimu se moze reci sve prije nego da je ugodna. Ili sam ja samo razmazena dalmatinskim podnebljem? Ali komparativne prednosti Kanade su to sto je ona pravna drzava po mjeri svojih gradjana.
Zbog velike povrsine pod jezerima tokom cijele godine u zraku je previse vlage. To je tesko podnosljivo ljeti uz visoke temperature pa oni koji to sebi mogu priustiti bjeze na sjever u vikendice ili hotele. Proljeca i jeseni su kratke, ali pruze po neki dan ugodan za uzivanje u prirodi. Ako je sunce, cak i uz 5 stupnjeva mozete vidjeti Kanadjane u kratkim rukavima. Zime su, ne trebam ni reci, brrrrr.... ali Kanadjani opet uzivaju u skijanju, hokeju i ribolovu na ledu.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
proljece

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
ljeto

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
jesen

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
zima


19.10.2006. u 21:20 sati | 13 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Komentari da/ne?

Opis bloga

poezija, fotografija, putovanja...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moja zbirka pjesama

viđeno mojim okom









































izradila sam od školjaka