Fishing

Jedan od vikenda na Bahamima proveli smo na otocju Exumas koje obuhvaca 365 grebena i otoka, a najveci od njih su Great Exuma i Little Exuma. Otoke pohode brojni jahtasi i sportski ribolovci.
Tako smo i mi iskoristili priliku i otisli s lokalnim ribarima na dubinski fishing koji mene ne privlaci osobito jer mi izgleda dosta surov, ali ljudi od toga zive.

Image Hosted by ImageShack.us
Ulovljeni gruper bio je tezak 51 kg. Prilikom izvlacenja iz velike dubine radi promjene tlaka iskocile su oci i dio utrobe.

Image Hosted by ImageShack.us
Meni drazi dio ulova toga dana, ali blize obali.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Riba se cistila odmah po povratku u marinu u kojoj je restoran s mnostvom zastava brodova-gosta i turisticko naselje tipicno za Karibe izgradjeno kao pojedinacne kucice u zivopisnim bojama.
Ribari su otpatke bacali u more, a nedugo zatim pojavili su se morski psi (nurse) i divovske raze.
Uvjeravali su nas da su ti morski psi od ovakvog svakodnevnog hranjenja postali pitomi i da se moze plivat s njima. Neka, hvala, nisam provjeravala.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
zastave u restoranu / barakude i red snaperi
Postoje dvije vrste barakuda koje su jako slicne, ali jedna je jestiva, a druga ne. Na pitanje kako ih razlikuju, odgovor je bio: Ako ih nece mravi, kokos ili pas, ne jedemo ih ni mi.
Red snaperi su medju cijenjenijim ribama.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
blow fish / ulovljeno s kraja
Blow fish nije jestiva. Koristi se kao suvenir jer se napuse kao balon kad je preplasena.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
box fish / sabljarka
Box fish unutar strahovito tvrdog, uglatog oklopa ima ukusno meso koje ima okus slican zabljim batacima. Radi teskog ciscenja ne lovi se komercijalno. Zbog oblika, sarenih rombova po tijelu i kruzne vrtnje peraja, podsijeca na vojni helikopter.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
napuhana blow fish / Nassau gruper 1,5 kg / posta

Nassau gruper je najukusnija riba iz brojne porodice grupera.
Zbog opasnosti od izlovljavanja, moze se loviti samo nekoliko mjeseci u godini.
Ja sam razvila vlastiti nacin ulova. Roneci s namotajem najlona i udicom, zaronim i udicu s mamcem stavim u rupu pod travom gdje ih vidim da se skrivaju.
Izranjajuci odmotajem najlon i otplivam dalje. Kad osjetim trzaj, vecera je tu.


17.10.2006. u 01:45 sati | 4 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Komentari da/ne?

Opis bloga

poezija, fotografija, putovanja...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moja zbirka pjesama

viđeno mojim okom









































izradila sam od školjaka