EKSTAZA

Do prepletenih naših nogu,
trebalo biti je utihlo more,
mirisne krošnje borova iznad
a zvijezde gore, visoko gore,
ali ne i noćas kad mi smo gospodari
svijeta što za nas dubi na glavi
dok ljubav s razvijenim stijegom
u boji purpura svoj trijumf slavi. Image Hosted by ImageShack.us

Dodiri, samo dodiri i šapat,
razuzdan vjetar negdje nas nosi
i pod nama čini se, kreće se lava,
a večer meka k’o krilo leptira
treperi vrela, baršunasto plava.
Žar iz dlanova dok rasipaš po meni
ne čujem ništa do glasnog zova puti
jer sve u meni zaneseno pjeva,
a samo razum prigušen željom šuti.
Bijela ja širim bedra
k’o luku spasa pred olujom
za tvoja razapeta jedra,
krv tamna u nama vri.
Ćutim
kako snaga ti u meni zri
i s glave cvijeta vihor kruni
sjeme života što s krikom pada
k’o topla kiša proljetnih nada
u crnu, rastvorenu zemlju.



28.09.2006. u 17:08 sati | 2 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Komentari da/ne?

Opis bloga

poezija, fotografija, putovanja...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moja zbirka pjesama

viđeno mojim okom









































izradila sam od školjaka