travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

IME:Tamara

ROĐENA:1.8.1994.

HOROSKOPSKI ZNAK: Lav sretan

OBOŽAVAM: Zacka Efrona i film High School Musical

NAJ GRUPA: Tokio Hotel

NAJ FILM: High School Musical

BRAT/SESTRA: Starija sestra Klara (thclarchi.blog.hr)
i mlađi buraz Gregor!

NAJ FRENDOVI:

Hela belj
Mihaela sretan
Prase sretan
Karlo dead
Toma belj
Haso roflbelj
Gaby nut
Prco kiss
Tommy sretan kiss
Ronny ludludbangheadbang
Beni sretanbelj
David sretanbelj

BLOGOVI KOJE POSJEČUJEM:
tommy(best frend)
Prco
karlo
mirna
ronny
Beni(best frend)

nedjelja, 22.04.2007.

...auč....

Hey ljudi!!Nisam vam se dugo javila!!! E htjela sam vam reči da je moj frend thtommy jučer slomio klučnu kost!!!!!!!!!!!!! Užas!! Ovak je to bilo:Jučer smo moja sister,ronny i ja bili kod tommya i poslje ručka smo se išli rolati!!! I tako nije prošlo ni 10 minuta i odjednom u jednoj ulici su zalajala 3 psa(bilo je užasno glasno) i tommy se valjda iznenada prestrašio i pao točno na rame i raskrvario koljeno!!!! Mi smo mislili da nije ništa strašno ali kad je pomakuo desnu ruku sve ga je zabolilo!!! I tako smo otišli doma i njegova je stara rekla da je sigurno strgao klučnu kost i mi smo se uputili do klajčeve i tamo je išao na rengen i dobio je nekakav "korzet" koji mu drži ramena ravna i otišli smo doma i sada mu je malo bolje!!!!(blago mu se namora u školu)..... I to vam je bilo tako...
I još nešto jučer kad smo se ja i moja sister vračale tramvajom u tramvaju je bila jedna cura sa starkama od TOKIO HOTELA,a ja sam imala njihovu majcu i kad je vidjela majcu samo se nasmijala...!!!! I tako kad kad smo izašle ja i moja sister van iz tramvaja ona je isto izašla i tako smo se upoznale i razmjenile mailove i brojeve i još je rekla da je isto bila na koncertu u beču kao i ja!!!cura je simpa i super!!! I rekla je da će tokići možda doči u Sloveniju,ako je to istina ja definitivno idem!!!!!!!!!!!!! I tak bilo je super!!!!!! Za kraj vam evo malo slika od tokio hotela:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
OVA MI JE SLIKA PREDOBRA
I to je to za danas!!!! Idaj moalo ostavljajte komentare!!!



| komentari (87) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.