utorak, 06.06.2006.

hi hi hi

evo me samo kratko....:)

JA & MARE BF4E
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LUCE & MIA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JAAA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JOSIPA & JA & MIA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LUCE & AKA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JOSIPA & LUCE & MIA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JOSIPA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


$ARA & ENA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA & MARIJANA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PROFESORICA IZ ENG. I RAZREDNICA(ispituje sandra)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJ MALI TOBYAS
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....škola mi je trajala do 5.20 tako nešto i sad san u kazni i nesmin vani a ni na kompjuter,a ja sad na njemu ,stos kad mi se neda dokazati!!btw sutra mi je dan skole!!he he nebi ja u skolu...kako ste mi vi sto ima novog???thx na komentarima samo vi ostavljajte!!evo necu stici svima uzvratiti pa vas sad pozdravljam!!!pussa........
BTW da vas pitan:jesu li vam lipše ove adidas ili one doli od alonsa odgovorite mi!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i kakva vam je ova torba
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Enter your date above and then click the green button above to get the code!

- 17:55 - KoMeNTiraj (22) - PrIntaj - #

<< Arhiva >>