kaucic tennis

utorak, 03.01.2006.

tttt,vvvvvv

te iubesc-rumunjski,seni seviyorum-turski,ti amo-talijanski,ik hou van jou-nizozemski,obicham te-bugarski,ngo oiy ney a-kineski.....(za Doru)
danas sam ujutro bilo je kvarat 10 iša kod dotora na cipivo.malo boli al ništa strašno.posli smo na tenisu Maik(moj trener),Boro,Marko,Dino i ja jilipizzu i juhu jer je trener častia(Maik)danas mu je bia rođendan.A POSLI oko 4 uri došla je Dora s Andom na tenis pa smo se zezali.bilo je dobro.jel Dora?a posli toga sam iša u međimurku nešta bezveze bilo mi je dosadno pa sam otiša sa Markom...eeeee sutra je u 12 ur na tenisu derbi.igra se nogomet za zagrijavanje,i ko izgubiradit će 20 sklekova.al znate kako mi brojimo 1,1,1,1,1,1,2,2,2,2,2,3,3,3,3,..........tako dugo dok ne izgubi svist.eee sutra ćeme k tome još imat kako treneri kažu španjolski trening.bit ću znojan al na kraju treninga je najgore ŠORINTEVI koje svi mrzimo al ja inzistiram da ih radimo jer se drugima to neda a i teško je.a posli idem sa frendovima i frendicama(ak će moć) na bazene.bit će cool.PUSTITE IH NEK IDU NA BAZENE!!jojjjj jedva čekam sutra.
Te amo španjolkinjo

- 22:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #