četvrtak, 11.01.2007.

E MORAM I JA MALO O NOVOJ GODINI I MOM SEXIĆU..HEHE

Evo, euforija oko nove godine je završila...pijanstvu je došao kraj(bar kod nekih)party i sada sam ja spremna da napišem doživljaje od te najluđe noći u godini...yes
E pa moram vam odma reč da mi je bilo stvarno preeeedobro..mislim kad si u dobrom društvu( Mia, Leica, K.Jo, Silvia-moja ljubica, Sunchy i moja malenkost-Katy) onda vam ne može bit dosadno, jel tako?
Malo smo gucnule pa malo pivale( hmhm...malo?!) pa plesale(ja sam naravno u svom tom žaru razbila staklenu zdijelu u Leinom stanu al dobro, niš strašno).
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E onda smo vam ispekli (ispalo je sirovo) neko kupljeno tijesto za pizzu pa smo to pojele...još me hvata rigolleto kad se toga sitim, al aj nismo ni skapavali od gladi jer smo imali neke sladarije.
I onda je došlo vrijeme da se ode vani, na prokurative pa da se piva i pleše(u biti_skače). Gego je bija sranje...ono..al je Ban popravija atmosferu i onda je počela još jedan ljubavni shit u povijesti mladih tinejđerskih ljubavi...cerekcerekcerek
Evo ovako nekako van je to išlo...neki plavi dečkić, onako malo zbunjen se mota tamo oko nas, osvrče se jadničak, ne zna di bi sa sobom i onda...ne znam kako, upadne tamo među nas. I sad kak več to ide..tamo se neke curke (koje mi znamo onak iz osnovne al nismo bile s njima) zalipile, al doslovne su se slipile uz njega,puknucu a on ono zbunjen..i onda reče da je Amerikanac..he's from California!!!!!!!!no
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I jebiga meni se lik svidija...njemu se nisu svidile moje cipele(čitaj-štiklice u kojima se nemre normalno hodat)...al dobro aj..nije to sad bitno..ma ja ne znam šta je mene spopalo...ko da sad čitam post od jedne moje prije..ma, evo, opet skrečem s teme.headbang
Ma, nemam vam ja nešto sad senzacijonalno za napisat...eto,imam njegov mejl pa si pišemo tu i tamo(čitaj-svaki jebeni dan)...ma blaženi internet i njegove blagodati...pa ja napišen koju glupost pa on...al jedva čekan lito da se moj sexić(je malo peškast al jebiga) vrati...mislim, nadam se da će doć jer ne mislim ja ko Lea čekat godinama(u Leinom slučaju 2 godine).
E, sad kad sam nasrala ove gluposti bilo bi u redu da mi ostavite koji komentarčeć, jel? I jesu fotke nice, ha? thumbup
Free Image Hosting at www.Imag</font>e</span></p>
 <!-- Tekst posta -->
			
</td>
</tr>
</table>

<div class= 23:59 | Komentari (36) | Isprintaj | #