nedjelja, 05.03.2006.

Pozdrav od Franje Muse iz USA

Franjo Musa iz Koliba Gornji nas sve pozdravlja i redovno posjecuje nasu stranicu..
Franjo je Generacija 1969 i u USA postao je uspjesnim poduzetnikom,evo njegovog teksta:

Ja redovno idem na kricanovsku stranicu i vidim dosta poznatih osoba jer i ja sam dosta isao na utakmice a i moj ujak je igrao jedno vrijeme krajem 70-tih za Kricanovo.
Ja sam 1990 otisao tetki u posjetu u Los Angeles i ostao za stalno.
Radio sam 13 godina u strojarskoj struci praveci alate za oblikovanje plastike.
Onda sam 2000. godine zapoceo privatno sa ortakom firmu koja se bavi proizvodnjom lampi sto zrace snaznu ultraljubicastu svjetlost a koje suse(stvrdnjavaju) boje , lakove i ljepila a koriste se u presama za stampanje.Sada vecinom radim operacije staklopuhacke a i zena moja radi sa nama.
Mi smo preselili firmu iz Los Angelesa u sjeverni Idaho prije 14 mjeseci i sad smo oko 160 KM od Kanade.
Mi imamo jednog sina tvog imenjaka ( Anto) i sad mu je skoro 4 i pol godine.


Franjo hvala na pozdravima..

- 10:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>