ponedjeljak, 21.11.2005.

Hvala na komentarima

Zima polako dolazi


Kako vidim stranica je iz dana u dan sve posjecenija
Zahvaljujem se na sljedecim komentarima:
Drago mi je da sam naisao na ovu stranicu posto sam se lani ozenio sa curom iz kricanova.Ja sam iz Tramosnice.Pozdrav svim iz kricanova a takode i mojim tramosnjanima. (Zoki 20.11.2005. 00:58)

dali je prezime katinic u srostvu sa pilipovicima lijepo kricanovo pozdrav katinicima i svim kricanovcima (zvonko 17.11.2005. 20:47)

POZDRAVLJAM SVE KATINICE I KRICANOVCE. NIKO KATINIC ILIJE LUKCINA ( 19.11.2005. 21:32)



Naravno nastavite tako..I dalje vrijedi ako imate neku novost,pricu,dogadjaj,fotografiju vezanu uz Katinice ili Kricanovo slobodno mi posaljite na e mail:
anton.katinic@ruwu.de pa cu to rado objaviti,naravno uz vasu suglasnost..

- 12:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>