W€LCOM€

nedjelja, 04.06.2006.

uffff

eto,nisam pisala nekih tjedan dana....................................................................................................................................................................................................................................................................................pa bilo je i dužih odstupanja.Danas cu pisat o tome koliko sam nesretna kaj imam starog potpunog zaluđenika sa svim sportovima a pogotovo za NOGOMETOM i TENISOM.Mislim da nije potrebno spominjat kako se ja moram(zajedno sa ostatkom svoje obitelji(ženskim)) stalno borit za daljinski. Imam ja gore i svoj televizor al izbor i količina programa na njemu naprosto oduševljava a oduševljavaju i stalna obećanja o tome kako ću dobiti satelitsku...supač...................................................................................................................................................................Današnji dan:ujutro sjednem za TV ali ne!!! počinjala je fenomenalna emisija i ja sam začas bila stjerana.....popodne sjednem za TV ali opet ne!!počeo je meč između Ančića i nekog lika...nemoram spominjat da s kolko god dobre volje ja ostadoh gledati taj meč moje uši nisu mogle izdržati ni 10min.TOOOOOOO ,IDEMO MARIO ,JEEEEEEEEEEEEE,RAZBI GA,NEEEEEEEEEEEEE,LEGENDO...samo su neke od riječi koje sam morala slušati 3sata...............................................................................................................................................................................ali ni to nije sve.pred veče ljepo se izvalim, i eto ti ga na nooooooggggometttt...ma reko nek sve ide....burninmadheadbangmadblabla dobro barem je humanitarna akcija...e da Nika vidla sam te na TVu nije se baš činilo da si skužila kad su te snimiliparty----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------sutra je izlet,neda mi se rano dizat,ali šta je,tu je--------------------------------------------------------------------------------ne vjerujem da bu bilo vrijeme za kupanje ali kako se piše po blogovima,vidim da bu neki letjeli u more bez obzira na vrijeme..(ko zna možda se i meni tako nešto sprema-ajoj)--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------jedva čekamnutpa pa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 21:54 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovaj blog nastade samo i isključivo iz čiste dosade....i nagovora NEKIH ljudi˙(da,da,znaju oni dobro o kom pričam,ovim putem pozdrav Štefici???????)Ako ste tu da se zajebavate,vrijeđate i to.....ono.....kaj da KAŽEM.....DOŠLI STE NA PRAVO MJESTO!!!!!!!!!!!!!!! Pozdravvvvvvvvvv