Kaže jedna Kathy...

utorak, 20.03.2007.

Vratih se ...

Dobila sam tri petice koje mi uopće nisu bitne, jer na odmor je kad sam ja pogledala na *************************, on gledao u mene i to je bilo negdi dva tri puta!
Baš sam sretna! Sutra me pita povijest i to sam skoro zaboravila, ali nema veze jer ću biti sa ****************, a kao što ste već skužii ja ga obožavam!
Nemogu uopće shvatit kako sam se uspijela tako zaljubit! Prvo mi je bio ok, ali sada je svakim danom sve ljepši i ljepši!
AH... Stavila sam u box brojilo posjeta od danas... Ideš.. Ludo!
Danas na tehničkom je bilo ludilo! Klara, Lana i ja smo poludile!(sjedim s njima)
Gluposti smo radile! eh...
Imam osjećajd a je vama već dosta priča o *************, ali ja se toga nemogu zasititi, a još mi je gore kad ga nemogu hvaliti još i pričati o njemu jer će neko skužit ko što sam već rekla!
Zasad evo mu jedna slikica:
Myspace layouts

Myspace layouts



p.s
javim se poslje ak uvatim vremena! čao!

- 18:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (16)
Travanj 2007 (25)
Ožujak 2007 (52)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dizajn by: cvor.blog.hr il kejt d grejt ili jednostavno JA...

    Bok ljudi upravo sam posvojila jaje... hjheheheh

    Ajmo ljudi... Bar pogledajte...
    KLIK!
    myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
    blog layouts

    blog layouts



    Funny Myspace Comments



    COOL MySpace Comments

    MySpace Comments

    ah.... Ja sam odma na paf kad vidim nešto ovako slatko... Avi??
    evo da vidimo kolko vas je(od 20.ožujka 2007.): malo vas je al vas nema!


    MakeYourSpace.com - MySpace Counters
    MySpace Counters and MySpace Layouts from MakeYourSpace.com









    MySpace Layouts
    Sweet MySpace Layouts





    Pokoja izreka ili pjesma!


    Bog Mira

    Hvala ti Bože na miru tvom,
    što moja mama nije dobila živčani slom,
    jer sam ja ne u miru baš,
    čokoladom zalijepila novi stoljnjak naš.
    Hvala ti na miru tvom Bože,
    Što se svaki moj grijeh ispovjediti može!


    IZREKA:
    Ko jamu kopa,
    taj ju uistinu kopa!

    ili

    Ulaži je cipela broj veća...

    ili

    neznam

    free image hosting

    free image hosting


    MALO MJUZE(moje najdraže):
    .....NEKIMA TREBA MALO VIŠE DA POČNU PA PRIČEKAJTE...








Ja sam...


  • MySpace Comments

    Ja sam :ja. Katarina, Kathy,BREJKERICA, Kečkerina, Katica,Kata, Kety,glupača,krava... kak god okrenete to sam ja!
    Razred: 5.a(the best)

    HOBI:
    ritmika, step, ritmička gimnastika, synthesyzer(sintič ili klavijatura), engleski i novinarska grupa i moje najdraže break dance!

    ŠTO VOLIM:
    Volim ************!cerek
    Volim spavat do podne...
    Volim životinje...osobito mačke, jako su slatke... Volim i peseke, volim i velike pse, volim i zečeve, i piliće, volim... Ah ma zapravo volim sve životinje! Volim i prirodu... Šume...
    Volim samu sebe... naughty
    ŠTO NE VOLIM:
    Nevolim prazne komentar rubrike!
    Nevolim babe tračare kakvih ima...
    Nevolim diktate iz njemačkog...
    Nevolim kad je neko oko mene u depri...
    Još nešto:
    Imam brata, imam 12 godina, imam 2 ribice Herija i Veneru, Imam... melem novo pakiranje iako mi se nesviđa!


    KLARA:

    Naše prijateljstvo mi stvarno mnogo znači! Sve moje tajne čuvaš, vadiš me iz "depre" .... volim se s tobom družiti i ludo mi je kaj si dobila fotič!



    MySpace Icons

o glavnim i sporednim likovima




  • Pa kad netko slučajno zaluta i pročita nešto na mom blogu bio bi red da zna o kome se priča:

    KLARA(hrčka)-najbolja frendica..

    Lea: prijateljica

    LANA: Prijateljica

    Jana: Frendica iz razreda od koje redovito posuđujem spužvabob tehničku a ona se ne ljuti! Pozz Jano!

    MIHA- FRENDICA S ENGLESKOG.....Savršena,savršena,savršena...zadovoljna????(napiši komentar kad pročitaš kiss)

    ROKO- bez komentara

    VEKI-bez komentara

    DODO-OK JE ČOVAC... moja sestrica

    Jozo - moj burazer...

LInKOVI ILI TI GA JEDNOSTAVNO REČENO TEORECKI POTVRĐENO ZAKONOM DOZVOLJENO LINK!

  • BLOG OD MOJE NAJBOLJE FRENDICE:
    HRČKA
    BLOGOVI OD MOJIH FRENDICA:
    HRČKA Marcela
    Lea
    Mirna
    Jana
    Dorija(5.d)

    LINKIĆI(MENI ZA DUŠU DA NEMORAM KLIKAT STOPUT SVUGDI NEG DA IMAM NA BLOGU)
    GUGL
    Mejl na netu
    Blog
    brejk forum
    miniklip(kad mi je dosadno)
    Ogame
    Bitefight


    LUDILO BLOGOVI KOJE MORATE POSJETIT I OSTAVIT KOMENTARE:

    http://anastiglaizjapana.blog.hr/
    http://lavica345.blog.hr/
    http://grezzly.blog.hr/
    http://blaackcat.blog.hr/
    http://kretenushe15.blog.hr/
    http://tinachisthebest.blog.hr/
    http://4chicksrule.blog.hr/
    http://princessa999.blog.hr/
    http://sirdizajn.blog.hr/
    http://gaduradizajn.blog.hr/
    http://malivrazicak.blog.hr/
    http://offdizajn.blog.hr/
    Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati...
    mojnovianamia.blog.hr
    http://sirdizajn.blog.hr/
    http://kokosdesigns.blog.hr/
    http://bemeri.blog.hr/
    Anči bananči

    Za sve dodatne informacije ili zezancije :

    Moj msn:
    katica9999@hotmail.com
    ili mail adresa
    katica999@net.hr
    ... nedajte se zavarat s ovim katica jer ja se zovem Katarina!




    MySpace Layouts
    Free MySpace Toys



    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws





    Riječnik bboy kulture i bboy pokreta


    BBOY
    Bronx Boy, boogie boy, break boy, netko tko pleše break dance.

    STREET DANCER
    Pojam koji obuhvaća break, boogie i freestyle plesace.

    CREW
    Grupa b-boy/b-girl-sa koji se razumiju i zajedno treniraju.

    BATTLE
    Dvoboj između individualaca ili grupe b-boy/b-girl-sa.

    BITE
    Krađa stila ili nečijih moves-a.

    COMBO
    Combo se ostvaruje kad se poveze vise moves-a jedan za drugim.

    PERFECTIONS
    B-boyev najbolji move (s kojim ubija protivnika u battle-u)

    RUTINE
    Spojeni moves-i koji se rade po izvježbanom redoslijedu.

    WACK
    Lose izveden move.

    LOCKIN
    Dio breaka u kojem se koristi mnogo složenih radnji rukama i nogama.

    DOWNROCK ili FOOTWORK ili SCRAMBLE
    Ritmičko pomicanje ruku i nogu blizu uz podu pri čemu je b-boyeva težina na rukama. Obično je kombinirano sa freeze-ovima i drugim moves-ima.

    UPROCK
    Ples koji se koristi kao uvod i izražavanje svog stila i stava. Individualan je svakom b-boyu i smatra se jednim od najvažnijih (ako ne i najvažniji) dio break-a.

    POPLOCK
    Dio plesa koji b-boy koristi kako bi dodao neke zanimljivije i ljepše dijelove "uprock". Koristi tijelo tako da izgleda kao da radi valovite pokrete, a noge tako da izgleda kao da lebdi.

    TOPROCK
    Borbeni ples u kojem izgleda kao da se b-boy-evi bore. Izgleda kao neka borilačka vještina ali su potezi uglavnom s vise ritma.

    FLOAT
    Balansiranje na objema rukama tako da je ostatak tijela u zraku. Obično su noge savijene da bi se lakše održala ravnoteža.

    FREEZE
    Zaustavljanje ili freeze dok se radi npr. "Downrock". Najčešći oblik toga se uči tek kad se počinje plesat. Ruke se (laktom) "zabije" u stranu tijela i težina se prebaci na ruku, glavu i drugom rukom se potpomaže.

    APPLEJACKS
    Osnovni potez s kojim obično b-boyevi izazivaju jedni druge na battle. Čučneš, prebaciš težinu unazad (i spustiš ruke) i ispucaš jednu nogu, pa ju vratiš, a onda vratiš i ruke.

    SLIDES
    Ovisno na kojem dijelu tijela čovjeka slide-a (sklize) po tom dijelu tijela slide dobiva ime (na laktu je npr. elbow slide).

    SUICIDE
    B-boy skoči, okrene se u zraku i sleti na leđa a da se pri tom ne ozlijedi.

    KIP-UP ili SKLOPKA
    Dizanje s poda tako da se legne na leđa i snažnim odbacivanjem nogama, te odguravanjem rukama dolazi na noge.

    BRONCO
    Počinješ na nogama. Odbaciš se i sletiš na rukama, pa se s istih opet odbaciš i sletiš na nogama. Taj se pokret ponavlja koliko puta je čovjeka volja.

    WORM ili CRV
    B-boy lezi na trbuhu i s tijelom napravi val tako da izgleda kao crv koji hoda.

    HOLLOWBACK ili SKORPIJA
    Poza u kojoj se izvijaju leđa. Stane se npr. u stoj pa se noge (savijene) spuštaju sto bliže podu.

    CRAB
    Ista pozicija i pomicanje kao kornjača, ali su noge savijene.

    CRABWALK
    Iz pozicije za crab - hodanje u bilo kojem smjeru.

    TURTLE ili KORNJACA
    Okretanje tijela iz "crab" pozicije. B-boy se vrti na jednoj ruci pa prebacuje težinu na drugu ruku kako bi nastavio vrtnju.

    SPIDER
    Ruke se stavljaju pod noge (koljena) tako da koljena dolaze do usiju. Ravnoteža se drži na rukama, nogama ili oboje.

    KNEE SPIN
    Vrtnja na koljenu. Brzina se dobiva da se prvo čovjek odguruje rukama, a nakon toga (kad je našao ravnotežu) se privlači noga radi dobivanja na brzini.

    BACKSPIN
    Vrtnja koja se radi na gornjem dijelu leđa. Vrtnja se postiže kružnim kretanjem nogu, pa se nakon toga noge stisnu blizu uz tijelo da bi se dobio zamah.

    HAND GLIDE
    B-boy je u poziciji za handglide (freeze bez glave na podu), a s drugom rukom se odgurava da bi dobio brzinu i okretaj (obično se izvodi s nekim pomoćnim predmetom da bi se lakše vrtio)

    CRICKETS ili JUMP
    Kod nas popularno zvani jump. Pozicija je ista kao za handglide samo sto dok se čovjek vrti prebaci težinu na drugu ruku da bi odskočio i promijenio smjer ruke.

    UFO ili SPACE
    Slično kornjači samo sto su ruke i noge ravne i b-boy se vrti samo na rukama.

    BHUDDA
    Slično kao space samo sto su noge skvrčene.

    1990
    B-boy zamahne i stane na jednu ruku u položaju stoja i vrti se koliko može.

    2,000
    Slično kao 1990 samo sto se stane na obje ruke.

    HEADSPIN
    Vrtenje na glavi. Koriste se ruke i nogama da bi se dobilo na brzini.

    FLARE ili GIMNASTICKI
    Move kod nas popularno zvan gimnastički. Težina se prebacuje na ruke i noge se u kružnom pokretu "vrte" oko b-boya (ovo je baš teško objasnit smile.gif)

    T-FLARE
    Flare sa spojenim nogama.

    AIRSWIPES ili SWIPES
    Počinješ s obje ruke i noge na podu okrenut na gore. Onda odbaciš noge i ostaješ samo na jednoj ruci, te se pokušavaš okrenuti za 360 i to tako da prvo obje ruke dotaknu pod pa noge. Ako je učinjeno kako treba, tijelo bi se trebalo zarotirati za 360 stupnjeva.

    AIRTRACK
    Jedan od najtežih moves-a. Iz položaja stoja radi se kretnja kao za helića samo sto se ne dočekuje na leđa nego se radi cijelo vrijeme na rukama. Moglo bi se još opisati kao helić u zraku smile.gif

    WINDMILL ili HELIC:
    Move u kojem se b-boy vrti preko ruku na ramena pa opet na ruke. Noge su pri tom cijelo vrijeme ravan i ispružen.

    AIRPLANES
    Vrsta helića u kojem raširiš ruke koliko god možeš u stranu.

    BARRELS ili HELIC BEZ RUKU
    Helić u kojem ruke držiš pred sobom, a da oblikuju krug.

    BELLYMILL ili PRSNI HELIC
    Helić u kojem ne koristiš ruke već prelaziš preko prsa.

    EGGBEATERS
    Helić s rukama bokovima.

    GENIES
    Helic s prekriženim rukama.

    NUTCRACKERS ili HELIC S RUKAMA NA JAJIMA
    Helic s rukama na jajimasmijeh

    HANDCUFFS
    Kao i nutcrackers, ali su ruke na leđima.

    HALO ili TREX
    Hibrid helica i headspina s tim da se b-boy vrti na strani glave.

    MUNCHMILLS ili PINBALL ili BABYMILLS
    Kod nas popularno zvani pinball. Helic s prekriženim nogama, a rukama u poziciji kao za "barrels".

    TOMBSTONES
    Vrsta helića (pinball-a) u kojem je tijelo u poziciji koje izgleda kao slovo "L".

    SUMOS
    Helic s rukama na koljenima

    SUPERMANS
    Smatra se najtežim helićem. Helić s rukama ravno ispred sebe.