h1{font:bold 220% Tahoma,sans-serif;color:#38BDEE;}

LoVe life

07.11.2005., ponedjeljak

Bok ljudi!

Da ne mislite da je samo Dinin dečko romantičan,ispričat ću vam događaj od jučer.Kako bi Dina rekla:Počnimo iz početka!
Duji su starci otišli na neku zabavu,rođendan..,pa me on pozvao k sebi.Posudio je neki film (neku hororčinu).Kad sam došla kod njega u stan dočekala me tama.U sobi su (voštane) svijeće obasjavale njegovo anđeosko lice.Povukao me k sebi i počeo me ljubiti.Dugo smo se ljubili i mazili...
No,uskoro je došlo vrijeme za film.Legli smo na kauč,upalili film i počeli gledati.Što je film postajao strašniji to sam se više približavala Duji.Na jednoj sceni sam ga histerično zagrlila.Utješio me i poljubio.Više se nismo obazirali na film.Valjali smo se i smijali,ljubili i mazili...,bilo je predivno!Uskoro (vjerojatno očaran mojim vrelim poljupcima) uvukao je ruku u moju majicu.No nismo išli predaleko.Nasmijali smo se jedno drugom,a onda se Duje digao s kauča.Iz sobe je donio nekakvu vrećicu,iz koje sam izvukla narukvice s našim imenima.Duji sam na ruku stavila narukvicu sa svojim imenom,a on meni sa svojim.
Od silnog ljubljenja smo ogladnjeli.Napravili smo sendviče i slasno ih pojeli.
Već je bilo kasno.Bilo je vrijeme da idem kući.Duje me otpratio.Rekao mi je da me još uvijek želi samo za sebe.Od silnog umora čak mi je izmamio osmijeh na lice.Putem smo prošli kroz park i sjeli na klupu na kojoj smo se prvi put poljubili.Iz grma iza klupe mi je ubrao neki cvjetić,a s njime su došle riječi "volim te"...
Prije nego što sam ušla u kuću dao mi je strastven poljubac...(sreća što su starci spavali pa im nisam ništa morala objašnjavat)

Mislim da mi je sad dokazao da me stvarno voli.
Bilo kako bilo ja ću uvijek voljeti i njega i njegove vrele poljupce.


P.S.Sad vi recite da nije romantičan...





Sastavni dio naših postova su zahvale.
Da malo skratim; zahvaljujem se svima koji su ostavili pokoji komentar!!!




POZDRAV OD MAJE!!!!!
- 08:15 - Daj nam barem kiss (34) - Isprintaj našu ljubavnu pričicu - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Cursors



Music By Shimmering Graphix




LINKOVI

NEKE OD STRANICA KOJE POSJEĆUJEMO

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE ČITAMO

dreamed
Deica
sweet
teen princess
karon
slatkic@
nancy

O NAMA

Mi smo iz Dalmacije,idemo u 8. razred.
Zovemo se:
Volimo neke od stvari ispod nabrojene!

DINA

*svog dečka Marka
*frendicu Maju
*pizzu
*shopping
*Hajduk

MAJA

*svog dečka Duju
*svoju frendicu Dinu
*skupe krpice
*čips
*i naravno Hajduk

Ako želite staviti link na nas,nemojte se čuditi što trebate napisati "katey" to nam je treća frendica Kata pa se zove po njoj.