h1{font:bold 220% Tahoma,sans-serif;color:#38BDEE;}

LoVe life

03.11.2005., četvrtak

A šta je bilo posli...

Posli svega onog šta vam je Maja ispričala bilo je još zanimljivije.Ja i Marko smo otišli na pizzu,a onda ga je uhvatilo nešto neznam ja što.Natjerao me da prošetamo još malo po rivi,a zatim smo otrčali do do kipa Grgura Ninskog i uhvatila ga po neznam koji put za palac(ja sam to učinila mnogo puta prije al ovo je prvi put da smo to učinili zajedno).Kasnije smo se još malo ljubili,a onda me otpratio do kuće i obečao mi da će me sutra nečim iznenaditi.Još neznam što je želio al sam jučer stvarno shvatila da mu je stalo do mene i da me voli jednako kao ja njega.


A sad slijedi dio posta namjenjen i posvećem vama.Posebno se zahvaljujem u ime nas obje na mnogobrojnim komentarima,a posebno karon,hells_angel,forever angel...,ariel i ostalima.Nadam se da ćemo se čitati i dalje!




POZDRAV OD DINE!
- 15:25 - Daj nam barem kiss (22) - Isprintaj našu ljubavnu pričicu - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Cursors



Music By Shimmering Graphix




LINKOVI

NEKE OD STRANICA KOJE POSJEĆUJEMO

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE ČITAMO

dreamed
Deica
sweet
teen princess
karon
slatkic@
nancy

O NAMA

Mi smo iz Dalmacije,idemo u 8. razred.
Zovemo se:
Volimo neke od stvari ispod nabrojene!

DINA

*svog dečka Marka
*frendicu Maju
*pizzu
*shopping
*Hajduk

MAJA

*svog dečka Duju
*svoju frendicu Dinu
*skupe krpice
*čips
*i naravno Hajduk

Ako želite staviti link na nas,nemojte se čuditi što trebate napisati "katey" to nam je treća frendica Kata pa se zove po njoj.