h1{font:bold 220% Tahoma,sans-serif;color:#38BDEE;}

LoVe life

01.11.2005., utorak

Naš prvi pravi post

Hy.Ovaj put ja pišem post.Danas mi je sve super,dečko me pozvao van popodne,pa ćemo onda malo izać,a ostalo vam ispričam u sljedećem postu.Nadam se da će i Maja i Duje ići s nama.Inače sutra je ponovno škola.Ova četiri dana praznika stvarno su mi super došli.Da su barem još malo duži.Zahvaljujem se svima vama u svoje i u ime moje prije na komentarima i pohvalama,stvarno ih nismo toliko očekivali.Primjetile smo da vam se jako svidio naš dizajn.(i nama je bio presladak)!
Nadamo se da ćemo se čitati i dalje.




POZDRAV OD DINE!
- 09:56 - Daj nam barem kiss (47) - Isprintaj našu ljubavnu pričicu - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Cursors



Music By Shimmering Graphix




LINKOVI

NEKE OD STRANICA KOJE POSJEĆUJEMO

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE ČITAMO

dreamed
Deica
sweet
teen princess
karon
slatkic@
nancy

O NAMA

Mi smo iz Dalmacije,idemo u 8. razred.
Zovemo se:
Volimo neke od stvari ispod nabrojene!

DINA

*svog dečka Marka
*frendicu Maju
*pizzu
*shopping
*Hajduk

MAJA

*svog dečka Duju
*svoju frendicu Dinu
*skupe krpice
*čips
*i naravno Hajduk

Ako želite staviti link na nas,nemojte se čuditi što trebate napisati "katey" to nam je treća frendica Kata pa se zove po njoj.