Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Na ovom blogu čete moć čitati sve o meni,mom životu,mojim prijateljima.Ma o svemu...

O MENI

Zovem se Katarina ali svi me zanju kao Kate
Idem u 1b razred trgovačke(2 put prvizujo)
Rođena sam 02.09.91
Dane provodim ispred škole i u školi, na piću(ferrari,toro...)i šetajući po lapadu.
Živim od petka do petka...party
Volim:prijatelje,msn,pricat na mob,uglavnom sve što valja.
Ne volim:umišljenost,preseranciju,kišu i dosadu


SLIKE

Ja na Beverliu


Prka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Antonio
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i gružanke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Brane
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Curić i Bobe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Knez i Bobe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Ale
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dijana i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Krizmaaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stojić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kordic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Čiro,Kale i Pita
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Vale,Bobe,Lea

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Almira i Andrea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pita i Ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jezičarke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lea,Ankica,Marina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivy
Image Hosted by ImageShack.us


Prka i Ines
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jelena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Jelena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ale
Image Hosted by ImageShack.us


Dino Lujo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ketty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dino
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Senta i Violićka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Muški-krizma
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mela
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bobe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Paula,Ela,Adriana i Dalia
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Adriana i Ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i Mrdalo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Belma i Ivy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bilić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Brane
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Brane i Curić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Brigita i Katrin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Čago
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dalia
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Darija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

David
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dora i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dorica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fila
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fila i Mirela
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fila ponovo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gema
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana G.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana i Mia
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivy i Slave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jaa
Image Hosted by ImageShack.us


ja i kuma
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i rodica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponovo jaaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja s perikom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luky
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kordic u mame mie
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kriste,Maro i Benic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lujo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maki
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mela i Jelena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mladen
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Napušena ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Niko
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikol
Image Hosted by ImageShack.us


Paula
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pepe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Peric
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Primić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pucko
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Raguž
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bivši razred
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vula
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zoky
Image Hosted by ImageShack.us


Jure
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vićo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Čiro i Violićka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Petra i Karmen
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Njirić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tea i Karmen
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

PRKA I JELENA
IVY I BELMA
BELMA
ANJA,ALE,ANDI

[nedjelja][10.02.2008.]

Zivi zivi se nije lako mora se...

Evo ljudi moji da van se i ja javim..nisam pisala post odavno pa da krenem..u mene uglavnom sve po starom..u ponedjeljak su bile maskare pa smo isli bzv ugrad zajebavali se..onda opet u utorak ugl bilo drama nije nas niko skonto a i nismo isli u skolu...sto se tice skole drama ocjene sve super...a izlasci fenomenalno pretprosli petak smo ja i prka isli u laze bilo nam drama..onda u subotu bio Prki rodendan bili ja, Prka, Ines, Jelena i Ana ono bilo je fenomenalno ...ovaj vikend bio Koli rodendan bilo je super isto bili u lazaretima pa u revelina..DANAS JE MOM BRANI RODENDAN PA OVIM PUTEM MU ZELIM SRETAN RODENDAN..sve najbolje..puno srece..zdravlja,ljubavi i ofc dobrih zena..U cetvrtak je VALENTINOVO nadam se da ce bit poklona..hehe....Sljedeci vikend idemo na Kupres ja, Ana, Prka, ma masa ljudi idu gruzanke, dosta njih iz turisticke iz obrtnicke..nadam se da ce bit drama...netreba nam snjeg samo da se mi zabavimo...dobit ce te izvjesce kako je bilo... i sada pozdravljam cjeli moj bivsi razred...sadasnji...cjelu ekonomsku i trgovacku, turisticku, gimnaziju, pomorsku, sve moje prijatelje prijateljice..posebno Prku, Ines,Anu, Jelenu, Anu, Filu, Petru, Ivy, Dariju, Branu, Adry, Itu(brz oporavak) Sentu, Davida i Kika...pozz i kiss



[ 52 KomentarA ][PrinT ][# ]


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.