<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

....

Evo mene opet...nakon skoro dva mjeseca...
Stvarno nisam stigla pisati niti vračati kommove zato kaj nisam imala vremena...stalno imam neke kontrolne,
zadaće i te gluposti...U subotu su cure iz moje ekipe išle na turnir....i....1.SUUUU.
Čestitam cure thumbupthumbupcerekcerek....meni je bilo žalnamcornamcor kaj ja nisam mogla ići,ali ću sljedeći put sigurno ići...naughty
U školi je sve više manje dobro...malo sam zeznula prirodu ali ću ja to već ispraviti...
Još malo pa su proljetni praznici,10 dana,pa ćemo se bar malo odmoriti.nut
Idem ja sad...wave
Pozdravljam.....:curke iz ekipe...cerek


byebye

ponedjeljak , 09.03.2009.
13:45 , Komentiraj { 80 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.