<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Kraj!!

Evo ja sam danas PRESRETNA zato kaj je gotova škola!!zubonut
Danas smo imali generalnu probu za božićnu priredbu...trajala je od 12.30 do 15.00
Dosta dugo...uglavnom ja sam voditeljica s još nekim curama,i moram pjevati u zboru!puknucuheadbang
Meni je to glupo...učiteljica me je na neki naćin nagovorila da idem na zbor...a ja neću...ali dobro,kaj sad.

Za tjedan dana je Božić...mi smo doma već postavili lampice...i baš mi je super kad svjetle.zubo
Super mi je kad idemo na polnoćku...ne znam volim osjećati da
je Božić na vratima...a i nova godina.smijehsmijeh
Ne znam di ću ju proslaviti..nadam se na nekom super mjestu!zujo

Sretan vam svima Božić i najbolja nova godina!!!! deadfino


christmas Pictures, Images and Photos

christmas Pictures, Images and Photos

četvrtak , 18.12.2008.
16:23 , Komentiraj { 20 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.