<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Novi postek

Evo mene s novim postom...dugo nisam pisala,imam školu pa s njom i puno obaveza,zadaće i te gluposti...
Sad ću naj vjerojatnije pisati rjeđe zato kaj ne stignem.
Evo kod mene nema niš novo,još jedan dan bez sunca...ali nema veze,danas idem ns rođendan prijateljici,
jedva ćekam...tam će sigurno biti super društvo.
Danas sam trebala imati utakmici,al na moju sreću nemam ju...baš mi se u zadnje vrijeme ne ide na utakmice.
Ali dobro,sljedeći tjedan nam poćinju utakmice za bodove.
Ove godine krenula sam i na školski rukomet i rekla je ućiteljica da budemo išli na nekakvo natjecanje,joj jedva ćekam!!
Ućiteljica iz matematike nam je dala hrpu zadaće pa to sad moram rješavati,a ne da mi se...
Evo kod mene nema ništa jako važno...sve ko i prije samo sa puuno više ućenja i pisanja zadaća.


subota , 04.10.2008.
10:15 , Komentiraj { 35 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.