<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

...

Evo novi post...sjetila sam se..u zadnje vrijeme ne volim matematikuburninmadheadbang,nadam se da nisam jedina,profesorica nam je rekla da ćemo svaka DVA tjedna pisati kontrolni.bang
Bila sam na utakmici u utorak...bilo je OK.
U subotu idem na rođendan kod prijatelja...tamo će biti svi pa mislim da će biti super.
Veselim se...ne znam kaj da mu kupim pa ako imate kakvih ideja...javite mi.
Mislim promijeniti dizaj...makar je ovaj dobar...ali mi već pomalo ide na živce.lud
ajde idem ja sad...vi mi kommajte i ja ću vama.thumbup

pozzzfinowave

četvrtak , 18.09.2008.
09:59 , Komentiraj { 20 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.