<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Moj zadnji post prije mora....

Evo ovo je moj zadnji post prije 8. mjeseca zato jer idem na more.
Jučer sam bila u Varaždinskim toplicama i baš je bilo super.Kupala sam se cjeli dan...sestra i ja smo se potapale sve dok nismo morale van iz bazena da se osušimo i spremimo.Došli smo oko pola 2 a otišli u 7 i nekaj.
Tam su bile nekakve igre kao pojedeš sladoled napišeš na račun od sladoleda svoje podatke i baciš u neku kutiju...i tak uglavnom bilo je super.(jela sam sladoled!!)
Onda sam se navečer spremala za more...danas još moram pogledati ako treba staviti neke stvarčice,i to vam je to.
Sutra rano idem na more.Jedva čekam,iskupati će se do mile volje i roniti naravno.Sad ču vam staviti neke sličice pa uživajte i kommajte,malo više nego u prošlom postu...evo sad moram ićicrycrycrycrycrycrycrycrycry

Ali pišem vam kad se vratim...pozdravljam sve koji čitate i kommate!!!
Kisssam vas i vojim puno




kiss

heart






ponedjeljak , 07.07.2008.
10:28 , Komentiraj { 137 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.