<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Bok ljudovi!!

Ej ljudi šta ima...evo sad napokon imam inspiracije za pisanje pa da krenem...
Jučer sam bila kod prijateljičine sestre na rođendanu,na početku je bilo super ali
poslije je bilo malo dosadno...ali kad sam morala doma naravno billo je zanimljivo,ne znam zašto je to uvijek
tako...ali šta češ.Evo i tako sam došla doma oko 21.20,istuširala sam se,malo pogledala TV i otišla
spavati i takoje došao današnji dan.Možemo reči da se ništa posebno nije događalo,malo sam
gledala TV,malo bila na kompu,danas imam besplatne pozive na fiksne i na mobilne mreže!!Weeee!!!!!
I onda sam zvala jednu jako fora frendicu i sad pišem ovaj post....i tako može se ovo zvati dan za odmaranje.
Sutra se spremam za more,možda odem na kupanje u neke toplice i tak sve po starom.



Ajde ljudovi ja sad idem a vi mi se lijepo odmorite na praznicima i UŽIVAJTE!!!!!
Evo vam nekih slikica sad...pozzzz i nakommajte mi!!!!finowave




starkice

starke

broken hearted

convers kiss

convers love e


subota , 05.07.2008.
17:49 , Komentiraj { 33 } - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.