<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

B_k!

Ej ljudi,sta ima?
Pa nista mi ne komentirate??!!
Evo kod mene je sve po starom,namjeravam si promjeniti dizajn jel mi već ovaj ide na živce....ovaj posta pisem kod frendice klare.Prespavala sam kod nje i bas nam je bilo zakon,pricale smo do pola jedan i pričale duuugo...
Danas u pola 4 idem na utakmicu u Zagreb,bas mi se i ne ide ali šta ću(jadna ja!!!cry )
Ajde ljudi moram vam ici..Bokić!! wavefino

subota , 31.05.2008.
10:16 , Komentiraj { 12 } - #



Ejj!

Ej ljudi kak ste?
Ja sam dobro,jučer je trebala pitati prirodu koju ja nisam znala da pita i tak sam ja cijeli dan u školi
do prirode bila u velikom strahu.Poslije je kod mene bila moja prijateljica Ana.
Malo smo ponavljale matematiku,napisale njemački i zezale se.Poslije smo otišle na trening rukometa koji
začudo i nije bio tako jako težak.Poslije rukometa otišla sam doma i sad pišem ovaj post.
Sigurno ste svi čuli za film Harry Potter pa sam vam objavila neke slike iz filma.
Uživajte i napišite koji komentar!wave

emma watson

harry potter

Emma Watson

emma :]

emma watson

ponedjeljak , 05.05.2008.
21:45 , Komentiraj { 8 } - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.