<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Ej ljudi?

Ej ljudi šta ima kod vas novo?
Kod mene nema ništa,na blog sam stavila neke nove sličice sa starkama pa pogledajte!sretan
Ako već dođete na blog molim vas da nešto komentirate,unaprijed hvala.
Kod mene je sve super jučer i prekjučer sam se išla voziti na biciklima i bilo je super,
vozili smo se cijeli dan i baš kad smo se vraćali poćela je kiša i brzo smo krenuli doma.
Evo to je sve za dans BOK!wave

ponedjeljak , 28.04.2008.
10:47 , Komentiraj { 2 } - #



Hey ljudi!

Hey ljudi kaj ima?
Evo kod mene nema ništa,doma sam i pišem ovaj post.
Znate već svi da je moja najbolja pjevačica Avril Lavigne,e današni post htjela bi malo posvetiti
njoj.Ona je stvarno super pjevačica i sve to ali meni je mala bolji
stil prije kad je imala onaj svoj fora stil,oblačila se super!(i smeđa kosa joj je bila bolja)
Nemojte se ljutiti zbog ovog posta ako vi ne mislite isto tako!
Evo samo sam ukratko htjela reci sto mislim o njoj.Ali ona je ipak Avril!

Evo nemam vise inspiracije za pisanje posta za danas,ali i moram ici!wave
Ajde ljudi bookić!sretan

nedjelja , 06.04.2008.
10:05 , Komentiraj { 1 } - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.