petak, 18.04.2008.

....Prijatelji, često mislim na vas....

Mislim da naslov dovoljno kaže...
Prijateljstvo je nešto najvažnije u životu.
Ja bez prijatelja ne mogu....
Trebam ih kraj sebe.
Ne mogu opisati riječima koliko ih volim.
Znače mi sve.
Nikako ne bih mogla bez mog Hrvoja…
Moja najveća sreća!
Da nema njega ja sada ne bi bila to što jesam.
Uvijek mi je bio i bit će potpora!
Kada suze klize niz lice od pomogne.
Sreću uvijek dijeli sa mnom.
Više nije tako često u Našicama.
Ali, kad se vidimo…:))))
Bude i suza i svega. A najviše sreće i smijeha!
VOLIM GA VIŠE OD ŽIVOTA!



Noćas se rastaju prijatelji, suza je suzi drug…
Bez riječi svoje zagrljeni, pred njima put je dug…
Noćas se rastaju prijatelji, jedini najbolji….
Jedan za drugog život bi dali, a sad se odlazi…



Zatim, nikako ne bih mogla bez svoje seke.
Kad sam tužna ona me uveseli, kada sam sretna s njom sreću dijelim :)
Hvala TI seko za sve!


Daj mi svoju ruku sad,
neka ljubav veze nas.
Daj mi svoju ruku sad,
kao rijedak cvijet.



Voljena susjeda.
Najveća potpora!
Kada zagusti ona priskače u pomoć.
Kada treba nekoga zabaviti i razveseliti ona odmah doleti.
Užasno je volim. I ljube, želim ti svu sreću u životu i sve najbolje sa tvojim malim.


Život je nekad takav, najbolje uzima
Ostaje samo uspomena, bolna u grudima



Otkada sam upoznala nju, sve mi ide od ruke :)
Da, Tara.
Cura koja mi je život promijenila.
Ne poznamo se dugo,
Ali, mi se pod kožu uvukla.
I nije mi žao što sam ju upoznala.
Nije.
Jer znam da mi ona nikada neće slagati!
I uvijek će biti uz mene.
Kao što je uvijek i bila.
Kada je Anna otišla Tara mi je pomogla da opet nabacim osmijeh na lice :)
Kada mi je bilo teško ona me tješila.
VOLIM TU OSOBU UŽASNO PUNO!
Nadam se da ju nikada neću izgubiti.



Daj mi svoju ruku sad,
prava ljubav je uz nas,
nek' nas vodi u sretniji svijet.



Anna...
Jedna jedina osoba koja više nije kraj mene.
Jedna jedina osoba na svijetu kojoj dopuštam da mi pokaže pravi put na loš način.
Jedina osoba kojoj dopuštam da mi se miješa u stvari koje nikome ne dopuštam( ljubav, obitelj, osobni problemi )
Jer znam da je puno toga prošla i da će mi uvijek biti od pomoći.
Znam da je sada nema.
Ali, kad je opet vidim…prvo što ću napraviti biti će more suza koje će mi niz lice kliznuti. Znam da će biti tako. A nakon toga šamar xD.
Jer me je napustila i toliku mi bol nanijela.
Ali kako god.
Ne mogu bez nje.
FALI MI JAKO. I VOLIM JE NAJVIŠE!


Rado bih vas sve vidio zdrave
Samo da nas opet skupa stave
Pa da k'o na prvoj crti
Zapjevajmo protiv smrti
Prijatelji, kako ste mi danas



Dorijan i Niki
O njima ništa puno!
ŽIVOT SVOJ NE VOLIM KO TEBE(VAS). ŽIVOT MOJ BEZ TEBE(VAS) SAMO STVAR JE PROLAZNA.


Sjetite se na ponosne dane
Kada jedan uz drugoga stane
Sve smo mogli, sve smo smijeli
I bili smo što smo htjeli
Prijatelji, kako ste mi danas


*........PRIJATELJI, ČESTO MISLIM NA VAS.......*


3.12.2007. DORIAN I JA


5.12.2007. ZEMLJOPIS. DORIAN I JA


NIKI I JA.... NE ZNAM DATUM.....


NIKI I JA :)))


MARTINA I JA

url=http://imageshack.us][/url]
DENI I JA


DORIAN I JA


ANTONELA I JA


KLARA I JA :)


DENI I JA


NIKI I JA


DORIAN I JA :)))


I HVALA MLADENU ŠTO JE TAKO DOBAR PREMA MENI I ŠTO ME TOLIKO VOLI! BEBO, I JA TEBE VOLIM NAJVIŠE NA SVIJETU! NE MOGU TI OPISATI KOLIKO SI MI DRAG. PUSA
cerek
- 13:19 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>