petak, 14.03.2008.

¤...LOŠE MI STOJI SVE TO, KAD SE PRAVDAM A ČEKAM DA ODEM SA NJIM...¤

Vrijeme je za post :)yes
Ne mislim pisati ništa dugačko xD…
Samo malo…
Par izvještaja… da znate da sam živa :)sretan
Ovako…
U utorak je bilo košarkaško natjecanje u voljenom nam Osijeku.
Meni je dan grozno počeo.
Prvo me je profesor zajebavao od 7 ujutro :(
I cijeli dan me stomak bolio…(jajnici) :(nono
Grozno…
Naravno ja sam mu morala biti desna ruka tak da nisam ništa mogla.
Samo sam morala biti blizu njega…
Joooj…
I onda sam se trebala upoznati sa jednim dečkom.
I lijepo sam samo prošla pored njega.
I kasnije sam skužila da je to bio on, ali je bilo kasno.cry
Ajmee…
Skoro sam počela plakati…hehe… al fakat…
Užasno mi je bilo žaoooo…. :(cry
I još me utakmica dokrajčila.
Ne želim ni spominjati kako smo loše prošli…
Mislim, 3. mjesto je super.
Ali, znam da su cure zaslužile više!yes
No, nismo ostali do kraja u bedu… :)
Kasnije smo se zajebavali i zabavljali…
I bilo je super…
Pravi mali izlet xDyes
I inače taj dan 11.3.
Je meni bio jaaako važan u životu.yespjeva
Neću reći zašto… vi si mislite :Prolleyes
I nisam ga smjela upropastiti!
Nikako! I nisam. Nisam nikome dala da me zajebava i da me naživcira.
Bila sam sretna :)
Unatoč svemu i boli i tuzi…
Doma sam došla sa veeelikim osmjehom na licu.
Razlog: hehe… A neću vam još reći… nije za javnost ;)pjevakisscerek
I onda kada sam došla na net sam pročitala Hrvojev post i popizdila xD
Naime, on briše blog zato što ga je cura napucala.
To nema nigdje!
Al…ajd…
Neću komentirati xD.



ŠTA SAM TO STVORIO, ZA ŠTA SE BORIO,DA NJEMU BOLJA VRATIŠ SE ON JE TO ČEKAO NI HVALA NIJE REKAO, ŠTA SAM TO STVORIO, ZA ŠTA SE BORIO
ZA POLJUBAC I LAKU NOĆ, I DA PAMTIM BEZ SNA, TU NAŠU ZADNJU NOĆ...

-ovo ima veze sa jednim dečkom :) ugl… majeni jako mi fališ ;)kiss

A VOLIM TE U INAT LJUDIMA JER TREBAM TE KO ZRAK U GRUDIMA I NE DAM TE ZAUVIJEK BIT ĆU TU ZA TEBE ZNAJ, U DOBRU I U ZLU….
- hmm.. mislim da ne treba objašnjenje… stih za dečka koji nikada neće shvatiti koliko ga ludo volim ja :)cerek

Bilo mi je prvi put, samo jednom prva zora svice, najljepse su ciste i nespretne ruke, prve suze vrijede …drugo su price…
- hehe… pa da…. :) bez tekstacerekpjeva

A morala sam staviti ove stihove :)
Prelijepi su mi :)
A sada slijede pozdravi xD
Pozdravljam: Svoju seku koju volim najviše na svijetu :)
-Štebiha, ma volim i njega xD… živio ti meni ;)yes
-Voljenu susjedu…. Mala vojim te puno, puno…i tvoje šokantne priče :)
-Moju ljubav malu :) volim te do bola… ;) ako znate na koga mislim… a trebali bi znati :)))))cerekkiss
-Taru, uživaj dok si mlada jer život nema reprizu :))
-Mladena, njega volim jaaaaaaaaaaaaaako puno. I želim da odemo jedan dan na piče! I da se napričamo ko nikad :)) Joooj… vojim ga veri maČcerek
-Mojeg malog Nikija
- Moju Annu... mala drži se možeš ti to!

Uživajte :)

Voli vas mala kety aka kraljica nut
- 10:23 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>