četvrtak, 31.05.2007.

Evo nešto malo...

Danas me jako naživcirala jedna osoba pod imenom:Niki
Stalno se preserava i govori uokolo da su svi drugi glupi, a misli da je on najpametniji..
Jooj..
..I onda je nešt srao po mojim ocjenama..mislim..nije njegova stvar kakve ja imam ocjene niti kakva sam učenica..
Govori se kao povlačim za društvom i tak te gluposti!
I Matej me malo naljutio jer mi nije htio dati žvakaču gumu..tako zlobno..nema šta..(ali molit će i on mene, pa mu neću dati!) :)
*****************************************
Jučer Edi nije došao na trening i bila sam pomalo žalosna... :(
Mislim..vidi se da mu baš i nije stalo..al ima nešto što je tu moju žalost malo utješilo..no nije važno šta..
*****************************************
Danas u šest imam utakmicu sa 8.a..tj..8.a protiv 8.d!-ja igram za 8.a
Heh...nadam se pobjedi..a sad..nije mi baš dobro danas, pa ne znam hoču li moći igrati!


Evo vam nešto malo za zabavu pošto je post dosadan..


value="http://www.youtube.com/v/z3qd6XmdMR4">










pusa
- 14:11 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>