prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (10)
Prosinac 2006 (26)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

JA sam Katarina imam 3bloga i takk!!!bla,bla,bla znate kak to već ide!!!!
MOJ ŽIVOTNI CILJ:SVIRAT ELEKTRIČNU GITARU!!

RockYou PhotoFX
.ovo je pjesma take me away od avril

Image Hosted by ImageShack.us ovo je moja nja frendica Veroniika,ona je slatka,ludaaa,s njom mi nikada nije bilo dosadno...jako liči na avril,i super joj stoje plavi pramenovi...SUPER JEEEEEEEEEEEEEEE..zgodna je...
ona nema tak oči,ona ima jako lijepe oči,ali ove idu nekak u koso,,,...hehe..ali po odjeći da...ki$$ njojj.ONA JE NAJBOLJA OSOBA U MOM ŽIVOTU!!!ona je pre pre pre preslatka i želi svirati GITARU!!i ja je podržavam u tome zato jer me ona u vijek u svemu podržavala i bila mi veliki oslonac u životu I JAKO JE VOOOOOOOOOOOOOLIM!!!


Click here to get more cartoon dolls like this!
i na ovu liči kad si stavi kosu gore..PUSSA NJOJ

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us







Malo o meni

OVO SU BLOGOVI KOJE JA POSJEĆUJEM:

MOJA NAJ,NAJ,NAJ FRENDICAAA!!!!SUPERRRRRRRRRR BLOGGG.

MOJ NAJ FREND

BLOG OD MOJE NAJ FRENDICE SESTRIČNE

DORA-SUPER FRENDICA

SARAH-super frendica

BLOG MOG RAZREDA



Hy ja sam Katarina i imam 12godina.Živim u Velikoj Gorici,u kući.Idem u najbolji razred na svijetu 6.d.Moja naj frendica je VERONIKAparty.A manje naj su mi:,Sara,Marcela,Dorotea,Antonija i Dora.one su mi veliki oslonac u životu i jako ih volim a pogotovo VERONIKU I SARU.OBOŽAVAM HILARY DUFF I PLEASE AKO VIDITE GDJE OD NJE PREDLOŽAK ISTAVITE MI ADRESU NA BLOGU!!!thanks!!!Obožavam još svog dečka i frendice,frendovecool,ŽIVOTINJE.Naj pjesme su mi SVE OD Hilary Duff!thumbup!)Moje naj boje su crvena,crna i ružićasta (zlatna i srebrna).to je ukratko sve o meni!!!naughtyI da zaboravila samm napomenuti da obožavam i CHAD MICHAEL MURRAY(komad)!!he,hewave

Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

EVO MALO SLIKICA...hmmmm...

blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace

MySpace

hahhahahahhahhehehhe

Customize your blog

Customize your blog



----------------------

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts

- my David

MySpace images

MySpace images



Customize your blog

Customize your blog



image hosting for myspace

image hosting for myspace






VERONIKA+TOMISLAV
&
VALENTINA+MATEO
&
KATARINA+DAVID


image hosting file

S. Valentine images



image hosting file

S. Valentine images




image hosting file

S. Valentine images




Friendster

S. Valentine images



image hosting for myspace

image hosting for myspace




MySpace images

MySpace images




Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo






MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images




Blog images

Blog images



myspace layout

myspace layout





Friendster images

Friendster images





Friendster images

Friendster images

MySpace

MySpace





Bigoo

Bigoo




Myspace

Myspace




free image hosting

S. Valentine images








Friendster images

S. Valentine images




image hosting file

image hosting file





Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



MySpace images

MySpace images






Friendster images

Friendster images



blog layouts

blog layouts



Bigoo

Bigoo




Myspace

Myspace






Images for your blog

Images for your blog












So Yesterday

You can change your life-if you wanna
You can change your mind
Well, that s the way it goes

But I m gonny keep your jeans
And your old black hat-cause I wanna
They look good on me
You re never gonna get them back

At least not today,not today,not today
cause

Laugh it off let go and
When you wake up it will seem
So Yesterday,So Yesterday
Haven t you heard that I m gonna
be okay

You can say you re bored-if you wanna
You can act real tough-if you wanna
You can say you re torn
but I we heard enough

Thank you.....you made my vind up for me
When you see a single tear
It isn t gonna happen here
At least not today,not today,not today

If you re over me,I m already over you
If it s all been done,what is left to do
How can you hang up if the line is dead
If you wanna walk,I m a step ahead
If you re moving an,I m already gone
If the light is off them it isn t on
At least not today,not today,not today


RockYou PhotoFX -
RockYou PhotoFX - Get Your Own
rockyou.com/photofx/?refid=3092883">Get Your Own


RockYou PhotoFX - Get Your Own

nedjelja, 31.12.2006.

OVAJ SUPER DIZAJN SA GITAROM MI JE STAVILA MOJA NAJ NAJ NAJ NAJ,BOLJA FRENDICA RONNY,I ONA JE FAKAT NAJ...NIKADA NISAM IMALA TAKO DOBRU FRENDICU POPUT NJE...PUSSACHH

ŽELIM SAMO DA TO ZNATE!!KISSACHHH



| komentari (5) | print | # |

petak, 29.12.2006.

ZA VERONIKU

Ronny gle ti si meni naj frendica i baš sam si jučer razmišljala zbog kakvih se mi glupost svađamo i govorimo si da više nečemo biti naj frendice a zapravo nemožemo jedna bez druge!!!thumbupDanas jednom pa zauvijek objavljujem da mi JE SAMO ronny jedina naj frendica!!samo si mi ti ronny naj frendica i nitko više svi su mi ostali super npr.sara,cella,deby,helly,doxy,toxy sve su one super zakon i sve nabolje ali ti si mi ipak jedina naj frendica!!!!I da ronny nemoj se ljutit kaj imam isti dizajn ko ti ali hoču imat dizajn od avril a ovaj mi je najlijepši!!!kiss
I DA CELLA JA SE NIŠTA NE LJUTIM NA TEBE I TI SI MI ZAKON!!!KISS TEBI i poooooooooz svima koji ovo čitate!!!i NARAVNO MOM DEČKU DAVIDU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KISSSparty

OVO JE OD MENE I VERONIKE-MOJE NAJ FRENDICE..PJESMA...

kissam was sve



| komentari (38) | print | # |

srijeda, 27.12.2006.

OPIS SAVRŠENOG DEČKA!!!!

1-plava kosa
2-zelene,plave oči
3-mogao bi svirat GITARU
3-pametan(ne štreber)
4-NE sramežljiv
5-zabav i cool tip
6-romantičan
7-zgodan!!
mislim da je to sve!!!pogotovo za ovo pod brojem 3!!!



| komentari (65) | print | # |

glupi dan.......

E dana s se stalno samo svađam sa frendicom veronikom jer ona misli da je ja kao kopiram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A NE KOPIRAM!!!!!!!!!!!!!!!!ja mislim da je ona............................................!ma nek misli kaj hoče!!ja nju ne kopiram i točka!........i tako ja smo hoču da svi znaku da ja OBOŽAVAM
KAO1-AVRIL
2-CHAD MICHAEL MURRAY
3-GITARU
4-GWEN STEFANI
5-ORLANDO BLOOM



| komentari (18) | print | # |

utorak, 26.12.2006.

I LOVE....

I LOVE MY DAVID........
I LOVE MY FRIEND VERONIKA........
I LOVE MY FRIEND SARAH.........
I LOVE MY ANIMALS...........
I LOVE MY FAMILY.........
I LOVE MY SCHOOL....(just beacause my friends)
I LOVE ENEYONE......(valjda se tako piše)
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY !!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!
I LOVE CHAD MICHAEL MURRAY!!!



| komentari (13) | print | # |

GITARA.....GITARA....GITARA....


RockYou PhotoFX - Get Your Own



| komentari (5) | print | # |

lLJUDI OVO JE NAJZGODNIJI MUŠKARAC NA CIJELOM SVIJETU!!!!


RockYou PhotoFX - Get Your Own



| komentari (3) | print | # |

Ej ljudovi

Kaj ima kod vas ja sad neču puno pisat idem si stavljat slikice!!!!!malo od mojih naj pjevačica,glumica i glumaca!!!!!!!!!
I DA ZABORAVILA SAM VM RECI DA OBOŽAAAAAVAM CHAD MICHAEL MURRAY!!!!!!!!!!!PREZGODAN JEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (1) | print | # |

ponedjeljak, 25.12.2006.

BOŽIIIIIIIIIIIIIĆ

Ovako za početak Sretan Božić svima ljudima koje poznajem!!!!puno sreće u ljubavi,najviše(he,he)zdravlja,blagoslovlja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i naravno DAROVA!!!thumbuppOZZZ svima i zabavite se danas!!!!!!!!kiss



| komentari (2) | print | # |

nedjelja, 24.12.2006.

BADNJAK....

E ljudi danas je tako suuuper,sad sam sama doma i zovem frendice da dođu k meni ali nitko se ne javlja!!ludbangpuknucu(ne da se bojim)sad sam kitila bor,dopisivala se sa dečkom,večerala sam i tak.njamithumbupsad malo pišem postove i moram nešto reči što nitko neznasmokinMENI JE VERONIKA NAJBOLJA FRENDICA KOJU SAM IKAD IMALA I NE DA SAM OPSJEDNUTA TIME KO JE KOME NAJ....NEGO EVO SAMO HOČU TO REČI!!!!!KISS I POOZ NJOJ !!!smijehmahwave



| komentari (22) | print | # |

subota, 23.12.2006.

Danassssss...super..najbolji dan u ovih zadnjih dana!!!

Ovak u jutro sam se probudila malo sam plesala (bilo mi je dosadno),poslije sam oko 12 išla u Goricu sa frendicama!!!Boli je luuuudo:kupile smo heli balone i zezale se,na pokretnim stepenicama smo išli obrnuto od pravilnog!!npr.(stepenice idu prema gore mi smo s njima išle prema dolje)i tak pa smo bili u memiju pa se moja frendica zabila u vrata(tonka)dok je gledala dečke!!smijehsmijehludtrgale smo se od smjeha,joooj još puno toga ma malo više o tome saznajte u blogu od moje naj frendice:roxyronnygirl.blog.hr,poslije su cure(roxyi doxy)otišle doma sa busom,a ja i toxy smo još 1h čekale bus!!!bili smo sa nekim dečkima iz naše škole neki njezini frendovi(od toxy)ma bilo je suuperr!!!thumbupthumbuproflpartysmokinsad sam upravo došla od frendice Sare sa kojom sam se posvađala!!!i ono došla mi je njena mama i pitala me di je sara a ja nemam pojma kao da je otišla od kuče!jooooooj sorchi njoj i ja se ne ljutim niš na njou!kiss njoj i neka mi se javi ako ovo čita!kisssssssssss!KISS MOJOJ NAJ FRENDICI KOJA JE ZASLUŽNA ZA OVAJ SUUUUPER DAN - VERONIKA I POZZ NJOJ također i toxyi doxy!!!kisswavemah



| komentari (7) | print | # |

petak, 22.12.2006.

ZA MOG NAJ FRENDA(MATEA)

BOOKI ti SI NAJBOLJI FREND NA CJELOM SVIJETU I NADAM SE DA TI SE SVIĐA ONAJ MALI MEDEK KOJI SAM TI KUPILApartysmokin(he,ha)roflOVAKO ŽELIM DA JŠ DUGO OSTANEŠ SA VALENTINOM ALI SAD IMAJTE KAKO TI KAŽEŠ OZBILJNU I DUGOTRJNIJU VEZU!!!KISS TEBI,VALENTINI,(VAMA ZAJEDNO)MOJOJ NAJ GNJAVATORICI NA CIJELOM SVIJETU.PETRI!!VERONIKI I NARAVNO MOM NAJBOLJEM DEČKU DAVIDU KOJEG JAKO PUNO VOLIM MISLIM ZNATE,uostalom!!I NADAM SE DA ČEMO DUUGO BITI ZAJEDNO ALI OVAJ PUT BEZ SVAĐA....JOOOJ!!!KISS I POOOOZ NJEMU I SVIMA VAMA KOJI ME ČITATE!!!KIISSScerekcerekthumbupmahwave



| komentari (1) | print | # |

JOOJ

Kak ja imam dobre frendice,nemogu vjerovat a naravno pogotovo VERONIKU On je fakat zakon cura jedva čekam da sutra idem sa curama u grad!!Kako ja volim svog DEČKA STRAŠNOOOOOOcerekblabla!NAJBOLJI JE!JAKO PUNO GA VOLIM ima preeeekrasne oći!!kao i dečko od Veronike!pozzzzzzzzz njoj i nemora mi se zahvaljivati što sam je spomenula u postucool!!jer se radnja uvijek odvija oko nje pa normalno kad mi je naj frendica.mouthwash



| komentari (11) | print | # |

ZA NJEGAA!!!VOLIM TE DAVIDD!!!


RockYou FXText - Get Your Own



| komentari (2) | print | # |

E danas...!!!prekrasno!!!

U jutro sam se pobudila i uredila sam se za školucool!!!Sve je bilo super imali smo čagu u školi!!!Na početku mi je bilo dosadno pa smo se ja i Veronika samo prešetavale!!I naravno ja sam cjelo vrijeme gledala u svog DEČKA!thumbup!naravno D.B.i ONDA JE DO MENE DOŠLA MOJA najbolja frendica na cjelom svijetu i pitala jer se želim zagrlit sa svojim dragim!smokin!I naravno kaj mislite ja sam rekla DA!!On je došao do mene i zagrlio me ali to nije bilo ništa.Onda smo svi plakali sve cure jer se nečemo vidjeti 1mj ali smo tek poslije shvatile da smo se dogovorile da idemo zajedno u gradwave!Onda su se moji naj frendica i frend poljubilicerekkiss,jaaaaaaaaako sam sretna zbog njih on je nju poljubio !!ma bravissimo!Poslije su moje frendice i dečko otišli u buss,ja sam brzo otrčala do njega ali on je već bbio u busu!!na žalost gledala sam ga kroz staklo ali moje NAJ NAJ NAJ (VERONIKA-NARAVNO),namcorfrendice su ga nagovorile i on je izašao iz busa i došao do mene,pitao me a ja sam mu samo rekla DA I ON ME ZAGRLIO!!cerekcerek!!moje suze su nastvile putem ali to su bile suuze radosti,sreče i LJUBAVIdead!!!!!!!!!!!!!!!!!!!romantično zar ne kissssss cereknjemu a i mojoj naj frendici koja mi je ajmo rečI to omogučila i jaaaaaaako je volim!!!!I sAD sam po 5put sa njim i jaako sam sretna ali ovaj put nadam se "zauvijek"!!cerekmahwavenut



| komentari (4) | print | # |

četvrtak, 21.12.2006.

Ovaj danas dan........

Danas je bilo suuuuuuper,super,suppppppeeeeeeeeernaughty!!!U jutro smo ja i Ronny glumile da smo posvađane (sorite surre)ali SMO SI NAAAAAAJ NAJJJJ!!!!Kak ja volim D.B.greedycerekgreedydead !!!Kisss njemu i Roxy,Doxy,Toxy,Helxy i naravno Cexy!Sarity!!!!Kako je sladak u školi volim ga ma nitko nije savršen nisam ni ja ni on!!!!!kis njoj i nadam se da će biti kak smo se ja i cure sutra dogovorile za ćagu!!!!!!!!!!njamividimo se sutra!!!!!!A sad idem u grad kupit si majicu,idem kod zubarazijevzalivenpuknucu,i kupit kravatu i hlače!jedva čekam ajde kissam Vas!!!pozzzz!Puno KOMENTARA!!!!volim te david!!



| komentari (12) | print | # |

srijeda, 20.12.2006.

KOMENTARI

HOČU KOMENTARA ZA SVEEEEEEEEEEEEEEE JA NEZNAM SVIMA OSTAVLJATE KOMENTARE SAMO MENI NEEEEEE KISSSS SVIMA I OSTAVITE MI KOMENTAR!!!!!!POZZZZZZZZZZZ



| komentari (0) | print | # |

bla...blaa...blaaaaaaaaaa

Danas evo sve je počelo suuuuper u školi je sve bilo superthumbup dok se nisam posvađala sa Doroteom(Droljotea-tako je svi zovu mislim meni su tako rekli!),Veronikompuknucu-ja neznam što je njoj njoj su SVI NA OVOM SVIJETU VAŽNIJI OD MENEmadmadmad!!!Da su bar sve cure u razredu kao Helena,Marcela I Sara one su mi JEDINE prave frendice,sve bi napravile za mene i UVIJEK SU NA MOJOJ STRANIyes!!!!!!!!!!!znam da Veronika ti sad ovo čitaš ali mi je već dojadilo tebi se ispričavat čak i kad si ti pogrješila daj jednom više shvati činjenicu da si samo obična cura(moja BIVŠA naj frendica-naravno njoj(veronici) je sad Dorotea)I da se ti nekad moraš ispričati za ono što si TI učinila!,meni je iskreno žao što smo se posvađale ali jedino ovako sam shvatila koliko si mi zapravo PRAVA prijateljica!!!!!!!!!!burninmadburninmadburninmad



| komentari (0) | print | # |

nedjelja, 17.12.2006.



| komentari (12) | print | # |

DANAS.....NEDJELJA

Evo ovako !! sinoć je Sarah - moja naj naj naj naj frendica bila kod mene do 2 h navećer - bilo je ludo!! Cijeli sam dan ja bila kod nje i onda je ona navećer došla kod mene!! Znate kak je zakon , napisala mi je lektiru koju moram sutra predati ....kak je dobra!!! Mali viglipaff smokinpartysmijehnut I tako sam vam ja spavala do 8 i onda sam opet zaspala i zaboravila sam da smo se Sarah ija dogovorile da idemo na misu!! Upsić - I'm dead !! Kad ono netko ulazi u moju sobu , stane ispred mene i gleda me ,a ja još spavam !! Otvorim oći ,a sarah me gleda i smije se jer joj je bilo smiješno kako sam ja to zaspala a zapravo se to uvijek njoj dogodi!! E pa da - iako to nisam namjerno napravila , inaće sam jako osvetoljubivasmokinsmokin!! A i sarah je !!! No dobro tako samo mi otišle na misu i na misi smo cijelo vrijeme spavali , uglavnom bilo je dosadno ko i uvijek!! A šta ćeš!! ZA MATEA : VIDIŠ DA NEMAM JEDAN POST 100 GODINA - HAHAHAHAH - ĆAK IMAM I SLIKE , A TI IH NEMAŠ nutnutdeadgreedy!! Idem ja sad ućit ZEM i pisati 2. lektiru!! Pussach Rasi , Roxy i Celly !!!! OSTAVITE KOMENTARE!!!



| komentari (1) | print | # |

subota, 16.12.2006.

Danas i jučer

Jučer je bilo ok u školi.Moja frendica Toxy se posvađala sa jaednim kujama Anom i Nikolinom!!!I po prvi put sam je vidjela da plaće!jadnica bilo mi je jako žao!!!poooooz njoj!!!poslije 5sata iza škole igrali smo bocu istine ja sam se morala zagrliti sa svojim bivšim vjerujte mi nije lako!!namcorMoja frendica Celxy se zagrlila sa svojom simpom i baš mi je drago!!!poooooz i njoj!!!i za kraj moj naj naj naj frend Mateo se zagrlio sa svojom curom , Valentinom!!! I poljubili su se!!!cerekcerek Kak sam happy zbog njih!!!Pozz njoj i njemu!!



| komentari (8) | print | # |

četvrtak, 14.12.2006.

DANAS...JUČER..MA NEZNAM...

Jakooo sam tužna zato jer sam prekinula sa dečkom,šmrc,šmrc!!!!JA fakat nemam sreće u ljubaviizalivenzijevzaliven!!!Mislim da je ovo zadnji put da smo zajednoheadbang!!!neeeeeeeeeeeeeee....puknucunoI prekinuli smo zbog mog naj frenda Tomislava!!!burninmadja stvarno neznam zašto smo prekinuli!!a danas ču to u školi probat rješit sa njim!!!thumbupmožda budem 4put zajedno,ali ako njemu nije stalo do mene zašto bi meni do njega!!!!madmadmadpuknucuburninmadrolleyeszujonutMA SVI DEČKI NA OVOM PLANETU SU K*R*E*T*N*I (isprićavam se onima koji nisu)šta će nama dečki ma ima vremena i za to i za sveeeeeeee,kako da imamo dečke kad su svi dečki umobolni idioti koji znaju samo povrjediti curu!!!(opet se isprićavam onima koji nikada nisu povrjedili curu,mislim da takav ne postojiii)by by idem u školu!!namcornamcornamcor



| komentari (10) | print | # |

srijeda, 13.12.2006.

MOJ DEČKO

Moj dečko se zove David ima 12 godinadead.On je neopisivo zgodan i ja ga JAKOOO VOLIM,mislim da i on mene!!!cerekcerekcerekIma prekrasne zelene oći ima supeeeeer tijelo!!!KisssssssskisskisssmijehDanas idem sa razredom u Tehnički muzej možda ču sjediti sa njim!!!!he,ha jedva čekam!!!Kism ga i Vas svee!!!!!!!!!



| komentari (2) | print | # |

POMAGAJTEEEEEEEEEEEEE

Ja nisam nišššššššššš učila danas pišemo tehnički moram ić ućit neddddddddddddaaaaaa mi seeeeeeeeeeee.nutDržite mi fige da ne dobim jedan!!!!headbangzalivenzalivenMožda čak i ovu godinu prođem sa 4!!!Mama če me ubiti.A i još sam uvjek živćana ,živčana ,živćana,zato jer mogu na blog staviti samo J-E-D-N-U SLIKU OD GWEN STEFANIImadmad!!!zašto mi fucking šteka!?!!!NE NE NE NE NE JA HOĆU STAVIT SLIKU OD GWEN!!!!namcornamcornamcorburninmad



| komentari (0) | print | # |

MALO O MOJIM NAJ FRENDICAMA I FRENDOVIMA

MOJA NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ NAJ frendica je Veronika ona je fuuuuuuul slatkadead i ima jaako zgodnog dečka.Ima 12godina,i naravno ide s menom u razred.točnije mi smo 6.d.Ona je jako zabavna i sa njom nikada nije dosadno.Glupiramo se,zabavljamo i prićamo pod satomzujonaughtynut.Ona je THE BEST FOREVER!!!¨iAKO SE ZNAMO ČESTO POSVAĐATImad NITKO NA OVOM SVIJETU NEMA prijateljstvo KAKVO IMAMO JA I ONA!!!i puno mi je puta pokazala da mi je fakat prava prijateljica i ovim puteem je POZDRAVLJAM!!!KISSsmijehsmijehsmijeh



| komentari (1) | print | # |

ŽIVČANA...ŽIVĆANA...ŽIVČANA

STRAŠNO sam živćana zato jer mi se blog pobrisao!!!!!ali dobro sad imam noviiiiii!!!!!Danas sam se probudila 8 i od tad ućim i poslije ću ići oko 1u školu!!!neda mi se!!!Idem stavljat neke slikice by by!!!!wave



| komentari (6) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.