< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Profile Jewels @ profilejewels.net


Profile Jewels @ profilejewels.net


Profile Jewels @ profilejewels.net


nedjelja, 10.06.2007.

Evo dvije pjesme hajduka:

1.Ime što se pamti
vatra koja plamti
torcida koja voli
bili dres do boli.

Jedna duša, jedno tilo
di god išla šta god bilo
kad umrem sav u bilo
na poljud legnite mi tilo.

(O hajduče, o hajduče...)

Rođen je u pragu
milijun puta su ga slali vragu
piva mu se tečno
hajduk živi vječno.

Nema pive, di je vino
da svi skupa proslavimo
glave gori, dolazimo,
ko god doša prolazimo.

Dalmacija ori
bili sjever gori
svi su nan u šaci
bit ćemo prvaci.

2.Pape i dida bili su torcida
bila je boja i sina moga
uvik se znalo za riči znane
uvik se pivalo marjane marjane.

U ruci mi lancun bili
hajduku da san život cili
pratite me judi mili
kad se duša s tilom dili.

Refren:
Kada umrem umotan u bilo
na poljud odnesite mi tilo
zapivajte bili su bili
kad se duša s tilom dili.

Kada umrem umotan u bilo
na poljud odnesite mi tilo
nek vijori barjak na kojem piše
hajduk živi vječno bog i nitko više.

More plače ono suzu ima
misto glazbe nek torcida piva
hajduče ponosan budi
tebe tvoje dite uvik jebi.





- 12:59 - Komentari (12) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.