< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Profile Jewels @ profilejewels.net


Profile Jewels @ profilejewels.net


Profile Jewels @ profilejewels.net


utorak, 05.06.2007.

Nisam ga upoznala...

Jučer je bio u moje naj prije.Svratite
na njen blog i ostavljajte joj komentare.
Njena adresa je ANITA0444.
Jesam ja njega upoznala ali
ne skroz.Moja polu prijateljica
Paulina je napisala pismo kao da
ga je poslo ON.I nakon toga odmah
sutradan rekla da nije htjela ispas
dvolična i da mi je zato rekla da
je ona to napisala skupa s Anitom
mojom naj prijom.Odmah je ispala
dvolična jer je to napravila.Sada
smo još u gorim odnosima.Ali
neću više o tome amo o sretnim
temama.Nema veze što ga do kraja
nisam upoznala.Čini mi se jako dobar i
jako je zgodan.Moja je prijateljica naravno
naj bolja s njim pisala novi post.Napisala je
da ostaje još dugo.To znači da ćemo se moći
upoznati do kraja.Ako ne sada onada preko
ljeta kada ON opet dođe.Jako sam sretna.Sada
sam imala vremena pa sam vam se javila.Vi mi
ostavljajte komentare a ja idem na drugi blog
da malo i ja ostavljam komentara.
Book.Čujamo se.

- 16:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.