• On/Off

      siječanj, 2009 >
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30 31  

    Kolovoz 2009 (1)
    Travanj 2009 (2)
    Siječanj 2009 (3)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    °°Opis dnevnika°°

    svaštara,poneka pametna misao...

    °°Linkovi°°

    Blog.hr
    Blog servis
    Elle

    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Photo: deviantART
    Hosting: Tinypic

  • konačno sam uspjela...

    Nikako napisati novi post,na novom blogu,naravno toliko sam pametna da sam neš zmrdala i na stari nit uć,nit pisat..to samo ja mogu.Da pukne čovjek.I sad se konačno odlučila krenuti reklo bi se nešto pisati.U pozadini slušam sa tv-a zvuke nostalgične,kćer već odavno izašla vanka,a dragi boluje...e tu počinju moje muke...Kad je muško bolesno (moje),da se drugi ne uvrjede..haha,to je da si vene režem.Jel da popije čaj sa medom ili mlijekom,da li je bolji andol ili lupocet,da li postoji lijek za njegovo grlo,hoće li ga to popustiti do ponedjeljka?Eto baš ga je sad počela tresti groznica i sigurno ima temperaturu,a mi nemamo toplomjer,jer ga je netko razbio i to prešutio.A i ja sad tipkam po kompu,umjesto da se istuširam i dođem k njemu...Dođe mi da vrištim,a kao da bi mi to pomoglo.Stavila sam si čašu sa pivom da mi malo pruži utjehe...sem ti takvu utjehu...Umjesto da smo na skijanju kao i većina kvazi Hrvata ja moram slušati te silne kuknjave..A tek jojkanja,čovjek bi pomislio da trpi silne bolove..Kad sam ja bolesna to sasvim drugačije izgleda...“lezi draga,odmori,ozdravi“,a kad stigne sa posla:“Draga,šta imamo za ručak?“Hvala Bogu sutra radim popodnevnu šihtu,spašena.Nadam se da neće tako cendrav biti cijelu godinu,bum ispalila na živce.I ovak sam već živčana danima kaže dragi.To znači da bi me trebao nekuda odvesti,malo wellnesa ne bi škodilo da se draga opusti,pa ne bi bila tako napeta i pizdila na svaku sitnicu...Čvrsto sam obećala sama sebi da će ova godina u svakom pogledu biti moja godina!Koliko ću uspjeti u tome rezimirati ćemo u prosincu.Idem sad konačno u kadu,da ne zunda.Javit ću da ne brinete jel dragi ozdravio...sinulo mi-možda se razbolio,jer mi obećao ručak u kineskom,i šoping u outletu.A žene u pms-u i depri nije dobro voditi u šoping...


    |subota, 03.01.2009., 23:07|

    |3| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.