Sexy slike
...eo i moje slike :)
Uf kako sam sexy tu cilam u kafu nakon par piva
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

UF pogle me :)
Image Hosted by ImageShack.us

NAJJACI covjek na cijelom svijetu,moja legenda =
2PAC
RESPECT !!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pozdravi svima koji su dosli na blog!!!

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




kAsiBa's WORLD

nedjelja, 12.02.2006.

subota

i tako prosla jos jedna subota bio sam u coctelu sa srkyem sojom i levim.levi je imo rođ castio je svaka mu dala napili smo se i uzivali onda sam oso do posha i sreo moju dragu koju jako volim i tako dogodilo se par stvari sjebo sam nesto ispo sam jadan al jebiga dogodi se nitko nije savsen.u meni tugaaaaaaaaaaaaa jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee đeva ovo je nasa pjesma hehe e ljudi mora te do coctela tko slusa cajke stvarno je ludo tamo idem sada spavat boli me dusaaaaaaa i opet mi se pije sada bi se napio ko demon ;P pozdrav smiva uzivajte ljudii i uvjek glava gore nemojte bedira jos smo mladi i ludi treba uzivat u mladosti nema bedova ako ima neki bed spalite frulu heheeh cyaaaaa


Zeleni covjek trava mmmmmmmmm
Image Hosted by ImageShack.us

- 02:39 - umetni mi ga... ;)) (10) - NEDIRAJ..grrrr - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Hit Counter
Nesto o meni
UF neznam sta da pisem :D takav sam kakv jesam
ICQ : 303-559-070
Ime : Dip.ing.dr.mr. Kasiba

Naj boja : Plava i Crna (nekada i zelena)

Mjuza : RAP NARODNJACI I HOUSE ma
sve sto kontam da je dobro tko misli da sam
ljakse sto slusam ovo neka se baci na prsa

Najvise volim : Napit se sabit se demolirat se
toliko jako da nevidim i hladit jaja po cijeli dan
hmm pa naravno volim t3u i sa njom ici van.
I naravno volim sAdO MaZo :D,
Ali naj naj naj vise volim TEUUUU

Nevolim : Kada netko LAŽE mrzim to(kajmaci)
Kada netko kasni,Saptanje u drustvu,Ljude koje
kasne ili koje sjebu neki dogovor.nevolim ljude
koji mi turaju prst u paki :P


TUCI TUCI TUC TUC !!!